Adressi Suomen pelimonopolin toimintaa vastaan

Kommentoitu viesti


Vieras

#119

08.07.2011 22:23

Kuten täällä moni on jo kommentoinut, niin tässä addressissa kyse on ulkomaisten uhkapelisaittien markkinoinnista elävien propagandasta. Älkää allekirjoittako tällaista. Kiitos!

Vastaukset


Vieras

#120 Re:

2011-07-08 22:37:35

#119: - Vaikka olisikin, niin miksi ei. Pitäisikö heidän mielestäsi menettää työnsä? Eikö kaikilla ole oikeus taistella toimeentulonsa puolesta?

 


Vieras

#121 Re:

2011-07-08 23:09:48

#119: - Aivan oikein. Se todellakin on juuri yksi syy, miksi pitää allekirjoittaa, vaikka itse ei harrastaisikaan. Kuten aiemminkin on ollut esillä, kieltämällä tuon markkinoinnin, niin on jo nyt menetetty useita työpaikkoja, sen sijaan, että sallimalla se, niitä syntyisi lisää. Urheilu on menettänyt huomattavat määrät sponsorirahaa jne. Omalta osaltani kyse on oman itselleni tärkeän harrastuksen estämisestä. Yli kolmekymmentä vuotta olen tehnyt erilaisia talkoohommia useiden eri harrastemuotojen kanssa. Nyt kun kroppa ei enää kestä ja paljon muutakaan ei pysty harrastamaan, niin nyt halutaan estää se ainoa mahdollinen harrastus. Tämäkö on se kiitos niistä tuhansista tunneista, jotka olen uhrannut muiden lajien eteen?