EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

Kiitos Jumalalle, että olen Jeesuksen oma.

#2166 No niin, ei kukaan järkevä jaksa täällä yrittää keskustella, saastaisten henkien kanssa.

14.06.2014 19:43

Eräs saarnamies kerran sanoi, aina kun saaatanna riemuitsee luulleen voittaneensa, muistuta sitä sen tulevaisuudesta = tulinen järvi odottaa!!! Jeesus on jo voittanut, ja sitä ei voi enää muuksi muuttaa, ei pahinkaan rivous, ei karmeinkaan iljettävyys ei anarkia kirkkoa tai viha uskovia vastaan, ei mikään muuta sitä Jumalan päätöstä, että lopullinen tulinen pätsi odottaa vihollista joukkoineen. Pilkaajia muistutan; kuolema on jokaisen kohdalla varma. Heille, jotka etsivät sitä mikä on Jumalan, koittaa rauha ja kirkkaus. Heille, jotka eivät huoli tarjottua puhdistusta ja armoa osakseen, heille on tuonelan kita avoin.

Olen väsynyt saastaan, jota täällä tulvailemalla tulvii, kuin pahan itsensä kirjoittamana, siksi jätän tämän keskustelun nyt.

Jatkan rukousta suomen puolesta, jospa Herra jostain vielä löytäisi armoa meitä kohtaan.

Murheellinen olen teidän puolesta jotka ette näe sitä tuhoa jota ollaan tekemässä kun arvot romahtavat ja jäljelle jää vain himokas itsekkyys, ja rahan valta.

Vastaukset


Vieras

#2169 Re: No niin, ei kukaan järkevä jaksa täällä yrittää keskustella, saastaisten henkien kanssa.

2014-06-14 22:43:26

#2166: Kiitos Jumalalle, että olen Jeesuksen oma. - No niin, ei kukaan järkevä jaksa täällä yrittää keskustella, saastaisten henkien kanssa.

"jätän tämän keskustelun nyt. Jatkan rukousta suomen puolesta, jospa Herra jostain vielä löytäisi armoa meitä kohtaan."

Kerrankin fiksu ratkaisu. Kun tyydyt vain rukoilemaan itseksesi, niin et aiheuta pahennusta etkä häpäise itseäsikään muiden ihmisten silmissä. Hiljaisista rukouksistasi ei ole kenellekään haittaa eikä ärsytystä. Elä ja anna elää. Vilpittömät onnittelut hyvästä ratkaisusta!