Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kommentoitu viesti

Kastiketta p-rkele!

#21 Re: Kotipizzan Tommi kommentoi

21.11.2014 14:44

#4: - Kotipizzan Tommi kommentoi 

 No pankaa sitäv-tun kotimaista naudanlihaa siihen v-tun kastikkeeseen! Ei luulis olevan niin v-tun vaikeeta...

Joo, sori toi avautuminen, vaan Kotipizzan jauhelihapizza oli 27 vuotta SE pizza, mihin minä vertasin kaikkia muita pizzoja, se oli se kaikista parhaimman makuinen. Olin jotain 16 kun ensimmäisen kerran sitä söin. Heh, ensimmäinen iltavapaa intistä, ensitöiks Kotipizzaan ja jauhelihapizza huiviin. Ensimmäiset treffit sittemmin vaimokseni päätyneen tyttöystäväni kanssa, tilattin pizzat kotiin, arvaa kaks kertaa mistä ja mitä minä tilasin. Lojuin kolme viikkoa sairaalassa, sairaalan mauttomilla sapuskoilla, ensimmäinen ateria kotona: Kotipizzan jauheliha. Siinäpä sulle ideaa mainoskampanjaan, ihan ilmaiseks.

Tietämättä, että reseptiä on muutettu, tilasin paikallisesta Kotipizzasta jauhelihapizzan, ja sain tämän uuden beef-roast-jauhelihapizzan... Suunnaton pettymys. Verrattuna entiseen, mauton, kuiva mutta silti rasvaisen makuinen lätty. Tomaattikastiketta sen verran, että pohjataikinaa oli ilmeisesti pyyhitty kevyesti tomaatinpuolikkaalla. Siinä vanhassa oli parasta just se runsas, tomaattinen jauhelihakastike.

Jos ette palauta sitä kastiketta listoillenne, julkaiskaa sitten sen resepti, että kaikki halukkaat voivat tehdä sitä itse. Ei luulis olevan enää liikesalaisuus....

Vastaukset

Kirsi

#23 Re: Re: Kotipizzan Tommi kommentoi

2014-11-22 00:19:58

#21: Kastiketta p-rkele! - Re: Kotipizzan Tommi kommentoi 

 Tossa on kyllä todella hyvät ainekset mainoskampanjaan!

JauhelihaKASTIKEpitsa auttoi jaksamaan intissä, jauhelihaKASTIKEpitsan avulla löytyi elämän rakkaus ja jauhelihaKASTIKEpitsa auttoi palaamaan melkein kuolleistakin takaisin. =) 

MAHTAVAA!

Bring It Back!

#29 Re: Re: Kotipizzan Tommi kommentoi

2014-12-08 10:27:40

#21: Kastiketta p-rkele! - Re: Kotipizzan Tommi kommentoi 

 Itsellä aika samat kokemukset.

Kotipizzan alkuperäinen JL-pizza oli hyvää vielä kylmänäkin loppuillasta ja itselleni se oli yhtä legendaarinen annois kuin vaikka Mäkkärin BicMac = syöt sitä missä vaan, niin se maistuu yhtä hyvälle. Tuo reseptin vaihdos oli tehty selvästi aika vaivihkaa, koska itsekin huomasin muutoksen vasta kun pizza tuli ovelle ja laatikon avasin. Ymmärrän kyllä kotimaisuuden korostamisen (vaikka ulkomainen lihan on kyllä edullisempaa ja varsin maukasta), mutta en sitä että alkuperäinen resepti korvataan jollakin jonka maku muistuttaa tavallisen lähiökebab-pizzerian makua.

Ehkä kotipizza voisi joskus tuoda orkkis-pizzan nostalgiakampanjana takaisin ja antaa vielä sille mahdollisuudet tulla vakioksi listalle. En voi uskoa, että sen suosia olisi mitenkään laskenut. Ehkä kotipizzalla on vain "liikaa" vaihtoehtoja, jolloin vaatimattomammat pizzat jäävät sivummalle.