Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Juumoi

#10

30.11.2014 23:28

HOMOUS ON SYNTIÄ 

Vastaukset


Vieras

#32 Re:

2014-12-03 12:34:10

#10: Juumoi -  

 Mene hoitoon.

Huoh..

#33 Re:

2014-12-03 13:23:36

<p>Juumoi: Vanhempas teki synti&auml; kun sut nussi alulle..</p>
Älä ota kirjaintakaan pois Raamatusta

#65 Re:

2014-12-04 18:03:30

#10: Juumoi -  

 Homous on aivan selkeästi syntiä. Sitä on aivan turha selitellä ja vielä kaiken lisäksi vaatia muitakin hyväksymään ja vielä saada siunaus syntielämälle. Tulee aika, että itse Jumala näyttää tämän todeksi.

Homous ei ole syntiä, viha on syntiä

#96 Re:

2014-12-05 14:02:43

#10: Juumoi -  

 Olet typerä ja itsekeskeinen ihminen.

Janne

#444 Re:

2015-04-20 19:21:42

#10: Juumoi -  

 Jumalaa ei ole olemassa ja homous ei oo synti. Vihaan teidän kaltaisia ihmisiä joiden vastalause on raamatu. Mun puolesta raamatulla ja konservatiiveila voi pyyhkii takalistonsa

Kristitty opettaja

#486 Re:

2015-04-28 18:40:32

#10: Juumoi -  

 Jumala on luonut kaikki ihmiset. Ihminen ei voi edes kiimassaan muuttaa sukupuolista suuntautumistaan, joka on ihmisen kokonaisuuden olemuksessa henkistä, ei siis vain lihallinen ilmiö. Tämän ymmärtää jokainen seksuaalinen ihminen, mutta myös tiede vahvistaa tietomme siitä. Terveen, hyvän-ja onnellisen elämän kieltäminen lähimmäisiltä kristittyjen syntisellä vihamielisyydellä, ei ole oikein. Nämä adressit ja avioliittolakia vastustavat kansalaisaloitteet ovat syntiä! Tutustu Raamatun opetuksiin analyyttisesti pohtimalla. Pohdi erilaisia Raamatun opetusten filosofisia perusteita, kerroksellisuutta ilmiöissä ja periaatteissa, toisiinsa liittyviä osa-alueita, ristiriitoja ja toisaalta painoarvoltaan oleellisimpia perusteita kuorien. 

RAAMATUSSA EI OLE ANNETTU VALTUUKSIA KRISTITYILLE ESTÄÄ JA KIELTÄÄ näiden LÄHIMMÄISTEMME (Jumalan luomia) IHMISOIKEUKSIA, TERVETTÄ JA HYVÄÄ ELÄMÄÄ. Jeesus ja Paavali kieltää tuomitsemisen!  Uskoville ei ole annettu valtuutusta kivittää, solvata ja tuhota jatkuvasti ja  vihamielisesti näitä lähimmäisiämme. Päinvastoin Raamattu opettaa. Syntisiä olemme kaikki ihmiset, myös kristityt. Ei heteroiden tarvitse rakastua itsensä kaltaiseen sukupuoleen. Edelleen voit solmia heteroavioliiton. Lähimmäisille ihmisarvon ja elämän (avioliitto-oikeuden) salliessa, ei uskovien tarvitse pelätä omien ihmisoikeuksiensa menettämistä. Tutustu myös ensimmäinen Samuelin kirja, luku 18, jakeet 1-5 ja 14. Jumala rakastaa siunauksellisesti myös ihmistä joka rakastuu itsensä kaltaiseen sukupuoleen ja asuvat yhdessä. Ensimmäisen room.kirjeen 2.luvun lukemista ajatukella suosittelen luettavaksi. Lisäksi aina täytyy muistaa, mitä Jeesus itse opetti. 

Tiede tutkii myös ilmiön geneettistä perinnöllisyyden taustaa. 

YK:n ihmisoikeuksien julistuksen 1.artikla on perustana kaikessa suuntauksessa Perustuslaista muuhun ohjaukseen, periaatteisiin: "Kaikki ihmiset syntyvät vapaina ja tasavertaisena arvoltaan ja oikeuksiltaan. Heille on annettu järki ja omatunto ja heidän on toimittava toisiaan kohtaan veljeyden hengessä." Tämä ei ole ristiriidassa Raamatun oppiin. Jos joidenkin ihmisoikeuksien vapautta on tuhottu, uudestisyntymisessä viimeistään Jeesus vapahtaa- antaa vapauden. 


Vieras

#513 Re:

2015-05-11 20:31:06

#10: Juumoi -  

 Miksi näin tyhmiä ihmisiä (kuten sinä) sallitaan internettiin tai edes yhteiskuntaan?


Vieras

#732 Hi

2016-07-26 15:38:49

#10: Juumoi -  

 Hei, nimeni on Hope Fidelix, sain yhteystietosi tämän sivuston (www.adressit.com) aion tietää teille ja olla ystävällinen sinulle. Ota yhteyttä minuun at (hopefidelix@hotmail.com) meille tuntemaan toisensa paremmin, minulla on luottamuksellinen keskustelu sinulle.
Kirjoita minulle minua lähettämään teille kuvia ja yksityiskohtia minua.