Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

Kommentoitu viesti


Vieras

#93

05.12.2014 19:11

On kyllä nyt niin homofoobista täällä. Itse olen hetero, mutta ei minua haittaa jos joku ukko homostelee tai akka lesbostelee viereisessä naapurissa, kunhan ei minuun henk koht. koske. Onhan historian suurmiehetkin (J. Edgar Hoover, Abraham Lincoln) olleet salaa homoja, mutta ne eivät vain sattuneesta syystä paljastaneet homouttaan. Tiedä vaikka Jeesuskin olisi ollut homo...? Oliko Hitlerkin salaa homo, mutta halusi peittää sen osoittaakseen yleisöpaineen alla vihaavansa homoja? Miksi asettaa toisille paineita olla hetero, vaikka toinen oikeasti tuntee vetoa samaan sukupuoleen ja on sillä lailla oma itsensä?

Totuus on, että hippikulttuurin leviämisen ja seksuaalisen vapautuneisuuden jälkeen maailma on muuttunut pikkuhiljaa avoimemmaksi. Homoja on ja tulee olemaan keskuudessamme, se on vain ihmisluonto, taistelipa sitä vastaan tai ei. Ja luonnossakin tietyillä eläimillä homoseksuaalisuus esiintyy luonnostaan.

Ihmisten olisi hyvä pohtia: mikä ero on fyysisen ja henkisen rakkauden välillä, ja tarkoittaako se välttämättä vain rakkautta juuri miehen ja naisen välillä?

Vastaukset

lumimies

#99 Re:

2014-12-06 01:25:05

#93: -  

Juu, homoja aina ollut tietty pieni osa väestöstä, ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka raamattua heiluttelisi.

Yhtö outoa olisi jos vammaisina syntyneitä sorsittaisiin syntisinä ja näinhän joskus olikin, vammaisuutta pidettiin rangaistuksena vanhoista synneistä.

Eikä niin kauan kirkon taholta karsastettiin avioliiton ulkopuolella syntyneitä ja eronneita ihmisiä, mutta onneksi ajat muuttuu...