Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Kommentoitu viesti

Seppo

#201 Re: Jumala 7 - saa/tana 6!

22.01.2015 18:19

#179: Juhani Starczewski - Jumala 7 - saa/tana 6! 

Jumalan armoliitoista liitto Nooan kanssa, liiton merkkinä sateenkaari.

1.Moos.9:12-13

9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi 
teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:

9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.

 

*    *    *

 

Tuosta puoli tuntia kestäneestä kaupallisen radiokanavan tempauksesta, jossa eduskuntataloon heijastettiin 28.11.14 sateenkaarilipun värejä, en tiennyt ennen tätä päivää mitään. Tuota temppua oli kyllä vaikea uskoa ensin todeksikaan. Onko siis noin raskaasti voitu töpätä? Eduskuntahan isossa salissa äänesti klo 13 alkaen juuri samana päivänä mielipiteitä jakaneesta sukupuolineutraalista avioliittolaista. Mihin tuota voisi verrata. Sehän on täysin käsittämätöntä. Sama lopputulos saataisiin, jos USA:ssa järjestettäisiin vaalit ja joko vain demokraateille tai vain republikaaneille annettaisiin lupa heijastaa vaalimainoksensa suoraan kaikkien äänestyspaikkojen julkisivuun äänestyspäivä aamuna puolen tunnin ajan. Ainakaan Suomessa ei saa vaalimainoksia viedä äänestyspaikan ulkoseinälle. Miksei saa, syy on kaikkien helppo tietää.

Ainakin eduskunnan arvovaltaa on tempauksella alennettu ja äänestyksen luulin tapahtuneen puolueettomalla maaperällä. 

Vastaukset

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#203 Re: Re: Jumala 7 - saa/tana 6!

2015-01-23 02:37:55




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…