Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Seppo

#201 Re: Jumala 7 - saa/tana 6!

22.01.2015 18:19

#179: Juhani Starczewski - Jumala 7 - saa/tana 6! 

Jumalan armoliitoista liitto Nooan kanssa, liiton merkkinä sateenkaari.

1.Moos.9:12-13

9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi 
teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:

9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.

 

*    *    *

 

Tuosta puoli tuntia kestäneestä kaupallisen radiokanavan tempauksesta, jossa eduskuntataloon heijastettiin 28.11.14 sateenkaarilipun värejä, en tiennyt ennen tätä päivää mitään. Tuota temppua oli kyllä vaikea uskoa ensin todeksikaan. Onko siis noin raskaasti voitu töpätä? Eduskuntahan isossa salissa äänesti klo 13 alkaen juuri samana päivänä mielipiteitä jakaneesta sukupuolineutraalista avioliittolaista. Mihin tuota voisi verrata. Sehän on täysin käsittämätöntä. Sama lopputulos saataisiin, jos USA:ssa järjestettäisiin vaalit ja joko vain demokraateille tai vain republikaaneille annettaisiin lupa heijastaa vaalimainoksensa suoraan kaikkien äänestyspaikkojen julkisivuun äänestyspäivä aamuna puolen tunnin ajan. Ainakaan Suomessa ei saa vaalimainoksia viedä äänestyspaikan ulkoseinälle. Miksei saa, syy on kaikkien helppo tietää.

Ainakin eduskunnan arvovaltaa on tempauksella alennettu ja äänestyksen luulin tapahtuneen puolueettomalla maaperällä. 

Kuinka paljon vähenee vuoden loppuun?!

#202 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomen väkiluku

23.01.2015 02:29

#200: Päivitys: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomen väkiluku 
Suomen väkiluku
keskiviikkona 21.1.2015
5 475 593
+ 40

Suomen väkiluku
torstaina 22.1.2015
5 475 501
eilisestä - 92

Maissa, joissa homolaki on otettu käyttöön väestön kasvu kääntyy laskuun niin kuolleisuuden kuin syntyvyyden kasvun vúoksi!

 

 

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#203 Re: Re: Jumala 7 - saa/tana 6!

23.01.2015 02:37

Päivitys:

#205 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomen väkiluku

23.01.2015 22:15

#202: Kuinka paljon vähenee vuoden loppuun?! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomen väkiluku 

 

 

Suomen väkiluku
perjantaina 23.1.2015
5 475 449
eilisestä - 52

Maissa, joissa homolaki on otettu käyttöön väestön kasvu kääntyy laskuun
niin kuolleisuuden lisääntymisen kuin syntyvyyden vähenemissen vúoksi!

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#206 Siunaavat terveiset pyhien Veljien viikonlopusta pe-su! : ))

24.01.2015 04:08

Shalomit ja huomenta!

Siunaavat terveiset pyhien Veljien viikonlopusta pe-su! : ))

Vastaanottaja: juhani.starczewski@elisanet.fi; Starczewski Juhani
Kopio: Toinen siunaava Veli
Aihe: tarjous Juhanille
Tärkeys: Suuri

Hyvä Juhani
Jos haluut tulla uskovien miesten seuraan --olemaan---huilaamaan--ei politoikoimaan eikä pöntöön puhumaan , niin tarjoan sulle mahd Krist miestenpäivät .niin sulla vapaa maksuton viikonloppu--olet JKL.ssä ahertanut Herran työssä niin paljon , että koen että tämä on pientä siihen nähden mitä itse olet tehnyt .Ohjelma netissä .
Siunaava Veli
käytäntö . Jos tulet soita ja ilmoittaudu .........
P ja L jos Juhani tulee laita mulle lasku Siunaavalle Veljelle

Päivitys:
http://www.adressit.com/raamattu_ei_voi_raueta_tyhjiin

Tauno Lauta

#207

24.01.2015 13:57

Se että uskoo johonkin,ei tarkoita sen olevan totta.Kristinusko & Raamattu on yksi kaikkien aikojen suurin huijaus.

Seppo

#208 Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

24.01.2015 18:25

#207: Tauno Lauta -  

 

 Ei meidän tässä asiassa tarvii olla yksmielisiä. Kullakin on omat kantansa. Tuo kirjoituksesi alkuosa oli mielenkiintoinen. Sitä voi lukea myös näinkin päin:

 

Se että uskoo johonkin, siis esimerkiksi se että uskot kristinuskon & Raamatun olevan yhden kaikkien aikojen suurimman huijauksen,ei tarkoita sen uskomuksesi olevan tottaNoin kirjoitettuna olen kanssasi aivan samaa mieltä. Raamattu on totta. Totta siitäkin huolimatta, että enemmistö pitäisi sitä epätotena. Enemmistö pystyy olemaan samalla enemmistönä ja siitä huolimatta myös väärässä. 

Lainaan tässä Juhani Koivistoa pienen pätkän verran: "Kaikkien ajatusten suosijat ajattelevat, ettei ole perimmäistä totuutta, on vain mielipiteitä, joiden välillä tehdään ratkaisuja, esimerkiksi äänestetään. Kaikki on siis suhteellista. Kristillisen uskon näkökulmasta asia on toisin, koska Raamattu lähtee siitä, että on olemassa perimmäinen totuus. "Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani". (Joh.14:6)"

Jumalalla on kaikki hallinnassa. Jumala toimii kaikissa tilanteissa meidän parhaaksemme. Monesti huomaamme sen vasta jälkeenpäin. Onneksi meille on syntynyt Vapahtaja. 

Pelkällä omalla ymmärryksellä, järjellä emme voi kokonaan Jumalaa ymmärtää. Kristinuskon luonteeseen kuuluu se, että saamme turvautua Jumalaan. Se on meille annettu oikeus ja hyvä asia. Meidän ei tarvitse ensin yrittää itseämme omin avuin parannella, vaan voimme, sinäkin, lähestyä Jumalaa, pyytää Hänen apuaan. Vanha vihtahousu kuiskuttelee korvaasi noita huijauksia, ei lopulta kuitenkaan toimi sinun parhaaksesi! Monet ihmiset ovat kantapään kautta vasta uskoneet tämän, huumeiden käyttämisen jälkeen tai pitkän vankilakakun aikana tulleet uskoon ja konnakuoroon. 

Seppo

#209 Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

25.01.2015 08:08

#208: Seppo - Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta 

 Jatkan tuosta, että Jumala toimii kaikissa tilanteissa meidän ihmisten parhaaksi. Monesti huomaamme sen vasta jälkeenpäin. Onneksi meille on syntynyt Vapahtaja.

Meillä ihmisillä on kyllä houkutus epäillä Jumalaa. Houkutuksiin ei kuitenkaan tulisi lähteä mukaan. Raamatussa on kirjoitettu, että ottakaa pienet ketut kiinni. Sillä tarkoitettaneen pieniä houkutuksia, ensin kyse on pikkusormesta, lopulta koko kädestä. Tulisi olla uskollinen vähässäkin.

Seppo

#210 Re: Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

26.01.2015 17:19

#209: Seppo - Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta 

 Vielä jatkan. Kristillisen uskon näkökulmasta ajateltuna on eräs miettimisen arvoinen kohta. Maiju Kuhanen on kirjoittanut siitä kirjassaan Herran puhuttelussa, josta pieni lyhennelmä: "Meillä ihmisillä on vapaa tahto. Jeesus ei tunkeudu väkisin kenenkään elämään, vaan antaa kunkin valita itse kohtalonsa. Hän seisoo kunkin sydämen ovella ja kolkuttaa. Ns. kahva ovessa on vain ihmisen puolella. Nyt vähitellen on kuitenkin vääristymässä ja katoamassa tajunta oikeasta ja väärästä, hyvästä ja pahasta. Jeesus ei voi vangita vapaata tahtoamme ja joudumme syömään omia hedelmiämme".

   Maallistunut ihminen ei halua vapautta olla hyvä, vaan vapauden määrätä, mikä on hyvää! Ihminen ei kuitenkaan kykene tuohon.  Myös tärkeysjärjestys olennaisten ja epäolennaisten asioiden välillä heittää monesti kuperkeikkaa. Vapaus ei ole sitä, että voi tehdä mitä lystää Jumalan sanasta piittaamatta. Uskovana ihmisenä katson tehneeni oman osani, kun ilmoitan tästä "mahdollisesta vaarasta" diplomaattisesti ilmaistuna. Kukin tekee omat elämänvalintansa itse.

"Me annamme nopeasti periksi periaatteista, jotka ennen olivat tärkeitä arvoja, jotka muodostivat ikäänkuin elämän perustuksen. Nyt meidän perustuksemme repeilee ja halkeilee ja viimein romahtaa.

Tästä kaikesta me sitten syytämme Jumalaa ja ihmettelemme, kuinka rakastava Jumala sallii tällaista. Me itse hylkäsimme Jumalan totuuden ja valitsimme valheemme. Sitten Jumala on meidän mielestämme syyllinen. Me kohdistamme kaiken syyn ja vihan Jumalaan, joka tarjosi meille pelastusta kaikesta tästä."

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.01.2015 13:53


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.01.2015 16:05


Juhani Starczewski

#213 Muistakaapa rukouksin:

27.01.2015 18:21

 

Muistakaapa rukouksin:

 

 


Vieras

#214 Re: Muistakaapa rukouksin:

27.01.2015 18:24

#213: Juhani Starczewski - Muistakaapa rukouksin: 

 Kyllä muistetaan rukouksin.

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#215 Re: Re: Muistakaapa rukouksin:

28.01.2015 01:18

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.01.2015 09:44


Päivitys:

#217 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomen väkiluku

28.01.2015 11:48

#205: Päivitys: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomen väkiluku 
Suomen väkiluku
perjantaina 23.1.2015
5 475 449
eilisestä - 52

Suomen väkiluku
keskiviikkona 28.1.2015
5 475 614
perjantaista 23.1.2015 + 165
vuoden alusta

 

fug ya

#218

28.01.2015 11:50

Suvaitsemattomuus ja pikkusieluisuus on kristittyjen ainoa oma pää.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.01.2015 16:40



Vieras

#220 Re:

28.01.2015 17:26

#218: fug ya -  

 Meidän kristittyjen on syytä olla kriittisiä nyky-yhteiskunnan arvoille ja ihanteille. Se ei vain mene niin, että "kaikki on oikein" ja "kaikki pitää hyväksyä". Ei mikään ihmisyhteisö voi elää ilman erottelua oikean ja väärän välillä. Oikea tulee sanoa oikeaksi ja väärä vääräksi.  

 

Iltaa-Sanowat

#221

28.01.2015 18:58

Isä ei auttanut.Jeesus ristillä,ripulit housuissa.

iltalähti

#222

28.01.2015 22:24

Uutta tietoa jeesuksen ihme-oivalluksista.Kaivaukset paljastaneet että jeesus ymmärsi ensimmäisenä auringon kiertävän maapalloa ja ettei anustapit koostu atomeista.hallelujaa.

Vieras

#223 Älkää pelätkö ihmisten pilkkaa

29.01.2015 13:06

"6. Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu. 7. Kuulkaa minua, te jotka vanhurskauden tunnette, kansa, jonka sydämessä on minun lakini: älkää peljätkö ihmisten pilkkaa älkääkä kauhistuko heidän herjauksiansa. 8. Sillä koi syö heidät niinkuin vaatteen, koiperhonen syö heidät niinkuin villan, mutta minun vanhurskauteni pysyy iankaikkisesti, minun autuuteni polvesta polveen. "

Jesaja 51:6-8

Juhani Starczewski

#224 Kaikenalaista kommentointia viime viikoilta:

29.01.2015 17:47

Kaikenalaista kommentointia viime viikoilta:

 

Jokunen palaute asian tiimoilta lukuisista kirjeistä, sähköposteista, tekstiviesteistä, puheluista….

Yksi näyte joka lajia:

Puhelut myös joillekin muille:
Vastaavia puheluita kuin alla olevat tekstit ja varsinkin puheluja TUNTEMATTOMASTA NUMEROSTA joko rankkaa tekstiä tai sitten soittaja on täysin hiljaa…

Tekstiviesti 18.1.2015 klo 16:16:
”Onnea. Toivottavasti nyt moni viaton lapsi välttyy sinun kidutukselta. Palaa sinne puolaan oottaan tulevaa holokaustia."

Sähköposti:

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: mailto:s......@saunalahti.fi]
Lähetetty: 15. tammikuuta 2015 21:14
Vastaanottaja: Starczewski Juhani
Aihe: Jumala?

Kato peiliin, ei taida kovin hieno näky olla, joten jos sun rakastama jeesus olis oikeesti olemassa niin ei olis sua päästäny maailmaan kärsimään...

Sun käytös: Jopa HOMO on parempi ihminen ku sä, joten voit miettiä elämäs tarkoitusta sen jälkeen.

Mutta älä hätäile, tulevaisuuden lapset uskoo muumeihin ja muihin tarinoihin, joista saa voimaa - niinkuin sinä nyt... Jos ei oo elämän tarkoitusta tai ystäviä niin on parempi uskoa johonkin "parempaan" - kuten satuihin.

Sun kommentit oli kuitenkin per/seestä, jota edes sun mielikuvituskaveri "Jeesus" ei tule hyväksymään, joten todennäköisesti tulet mätänemään helvetissä - jos uskot... Mutta hauskaa matkaa helvettiin...


Kirjeposti 19.1.2015:

SAAT/ANAN SIONISTI!

ONNITTELUMME SEN JOHDOSTA, ETTÄ SINUT EROTETTIIN ÅUOLUEESTASI. RARKOITUKSEMME OLI LÄHETTÄÄ SINULLE LAHJAKSI ISO LAATIKOLLINEN AITOA TYÖMIEN PAS/KAA, MUTTA KOSKA OLEMME SIVISTYNEITÄ, PÄÄTIMME TYYTYÄ VAIN ONNITTELUKIRJEESEEN TÄLLÄ KERTAA.

PUOLUEESTA EROTTAMISEN LISÄKSI SINUT PITÄISI EROTTAA KOKO SUOMESTA JA LÄHETTÄÄ MENOLIPULLA SINNE ”LUVATTIIN MAAHASI”, JONNE SIINISTIT KUULUVAT TAI EIVÄT KUULU, OVATPA VAIN YHDEN SATUKIRJAN (RAAMATTU) NOJALLA MENNEET PAIKKAAN, JOKA TOISEN SATUKIRJAN (KORAANI) NIJALLA TAAS KUULUU TOISILE. HOHHOIJAA…

OLEMME EERO HEINÄLUOMAN TOVEREITA, KARSKEJA TYÖMIEHIÄ, JA VAROITAMME SINUA NÄYTTÄMÄSTÄ RUMAA NAAMAASI NÄILLÄ KULMILLA. AINAKIN ILMAA NAAMIOINTIA EI KANNATA TULLA PITKÄNSILLAN VÄÄRÄLLE PUOLELLE, TAI VOI MUOTO MUUTTUA TAI OLLA EDESSÄ MUILUTUS SINNE LUVATTUUN MAAHAN TAI JONNEKIN…

TOIVOTTAVASTI SAIRASTUT ITSE JOHONKIN SELLAISEEN TAUTIIN, JOKA AIHEUTTAA OIKEIN TUSKALLISEN KUOLEMAN. SE AORTAN REPEÄMINEN OLSI OLLUT SINUNLAISELLESI IHAN LIIAN HELPPO TIE ”TAIVAAN KOTIIN”.

SINUN ON IHAN TURHA PYYDELLÄMEDIASSA TAI MISSÄÄN MUUALLAKAAN SANOJASI ANTEEKSI. NYT SINÄ MENIT YKSINKERTAISESTI LIIAN PITKÄLLE. TEIKÄLÄISET KYLLÄ TUNNETAAN. OLET SAMAA PAS/KAA ERI PAKETISSA KUIN VAIKKAPA PASTORI JARI MUTA, JOKA AIKOINAAN VÄITTI ESTONIAN UPPOAMISTA LAIVOILLA HARJOITETTAVAN ”SYNNIN” SEARAUKSEKSI.. TOIVOMME, ETTÄ OTIT TÄSTÄ OPIKSESI JA VAROT SANOJASI JATKOSSA, SILLÄ SEURAAVALLA KERRALLA SAAT SITTEN JO JOTAKIN MUUTAKIN KUINTÄLLAISEN ”ONNITTELUKIRJEEN”. OLET SEURANNASSA. VARO…

TV- EERON TOVERIT


Vieras

#225

30.01.2015 10:03

Maltti on valttia. Siitä kannattaa jokaisen lähteä.

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…