Säde-vauvan perheen vakuutusyhtiön pitää korvata kulut

Kommentoitu viesti


Vieras

#50

29.07.2015 14:34

Raskaus ei ole sairaus, mikä edellyttäisi matkustamattomuutta. Jokainen  vastuunsa tunteva vakuuttaa perheensä lähtiessään matkalle. Koko tarinaa emme tiedä. Kuitenkin hädässä olevia pitäisi jokaisen auttaa. Miten esim matkakohteen tunteva matkaopas kieltää apunsa vedoten "ei kuulu minulle"... Ja monta muuta kysymystä herää tästä asiasta. JA kyseessä oli myös äidin terveys, myös hänellä oli vakuutus...

Vastaukset

Bebek

#53 Re:

2015-07-29 14:57:59

#50: -  

 Olisiko matkaoppaan pitänyt jättää työnsä ja mennä pitämään tätä äitiä kädestä? Mitä työnantaja olisi siihen sanonut? Jo Suomenkin lain mukaan siinä olisi ollut hyväksyttävä syy irtisanomiseen. He ovat itse toimineet väärin kaikin tavoin. Suurlähetystössä on puhelinpäivystys yötä päivää juuri tällaisia tilanteita varten ja muka sielläkin on kieltäydytty avunannosta. Täyttä puppua sanon minä!


Vieras

#59 Re:

2015-07-30 05:35:19

#50: -  

 Ei toki ole sairaus, mutta olet hölmö, jos kiellät, että raskaana sinun täytyy olla varovaisempi. Ja kyllähän lääkäri sanoo, että saa matkustaa. Pariskunnan olisi itse pitänyt miettiä, onko heillä rahaa, jos jotakin mahdollisesti tapahtuu. Jos ei osaa lukea vakuutusehtoja, jotka minäkin löysin lyhyellä googlailulla, ei ehkä tarvitse lasta. Toivottavasti tätä ei korvata, en halua, että vakuutusmaksut nousevat vain siksi, että joku toilailee aivan holtittomasti. Ja matkaoppaan tehtävä ei ole auttaa kuin yrityksen asiakkaita, muut tahot tarjoavat kriisiapua. Vaikka en kyllä ymmärrä, mitä opas olisi voinut tehdä, pelastaa lapsen vai?