Lisää sotapakolaisia Suomeen

Kommentoitu viesti

niipä niin

#36 hhmm..

06.09.2015 05:04

Aika jännää, että paljon allekirjoittajia pääkaupunkiseudulta, jossa maahanmuuttajia lienee jo valmiiksi enemmän kun muualla. Pakolaisuus on toki sinänsä eri asia kun maahanmuutto esim. työn perässä, mutta kun itse täältä Itä-Helsingistä allekirjoitin kyseisen adressin, niin mitä se kertoo? No,..enpä ole tässä lintukodossa vielä huomannut mitään erityisiä maahanmuuton ongelmia. Bussia ajaa tai kaupan kassalla rahat vastaanottaa yhtä todennäköisesti somali tai virolainen kun suomalainen. Ihan samaa palvelua saan kun 10 vuotta sitten. Työttömiä täällä toki on paljon ja leipäjonossa ruuhkaa, mutta uskon että heistä kovin moni ei ole ollut vaatimassa työpaikkaa näiltä matalapalkka-aloilta, joissa maahanmuuttajia pääasiassa näkee. Vai kuvitteleeko joku tosissaan, että Suomessa on varaa alkaa maksaa siivoojille 30% lisää heti kun turvapaikanhakijat ja muut pakolaiset poistuvat? Herätkää todellisuuteen mussuttajat ja nouskaa itse sohvalta auttamaan suomalaisia syrjäytyneitä nuoria, työttömiä ja vanhuksia.

Vastaukset

Turvallinen Helsinki

#40 Re: hhmm..

2015-09-06 19:37:31

#36: niipä niin - hhmm..  

 Olet tainnut Itä-Helsingissä asua neljän seinän sisällä? Käy ulkona joku päivä ihan vaikka kävelylenkillä, tulet huomaamaan Somaleiden ystävällisyyden ja kiitollisuuden siitä että pääsivät aikoinaan "sotaa" pakoon. Illalla/yöllä kyttäävät kaikkea liikkuvaa, eläimiä.

 

Ei mulla muuta.