Luottotiedottomille Oikeuksia!

Kommentoitu viesti

Velaton

#6 Tilanteessa ollut

29.12.2015 04:03

Samankaltaisessa tilanteessa olen itsekkin ollut, silloin ulosoton kanssa pystyi sopimaan noin 200€ kk-maksuista mitä maksoin monta vuotta. No eihän se velka lyhene juurikaan, kunnes ulosottomies rupesi ottamaan kaiken mitä sai tilistä otettua. Oli siinä aika tiukoilla itsekkin, mutta tulipa velatkin hoidettua nopeammin. Ja ketään muita en tästä tilanteesta ikinä ole syyttänyt kuin itseäni, velkani olen itse aiheauttanut ja myös maksanut! Pois turhat pulinat ja hoitakaa asianne kuntoon jos olette ne pilanneet!

Vastaukset


Vieras

#127 Re: Tilanteessa ollut

2016-01-02 09:06:37

#6: Velaton - Tilanteessa ollut 

 Kaikki luottotiedottomat ja ulosottovelkantuneet eivät ole velkaantuneet omasta toiminnasta johtuen.


Vieras

#133 Re: Tilanteessa ollut

2016-01-05 14:32:47

#6: Velaton - Tilanteessa ollut 

 Entä jos joutuu köyhänä pakenemaan hometalosta tai vaikkapa sairastuu vakavasti? Molemmissa tilanteissa saa olla silloin tarkkana menojen kanssa. On siis ihan turha sanoa, että se johtuu vain ja ainoastaan pikavippikierteistä tai laskujen maksamattomuudesta. 

 

On se niin ihme, että Suomessa on oikeus haukkua luottotiedottomia, kun ei taustoja tiedetä. Auta armias jos joku julkisuuden henkilö kertoo luottotiedottomuudestaansa, niin kukaan ei auo päätä. Vain tavallinen kansalainen ilman luottotietoja on nisti, saamaton ja laiska.