Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

Vieras

#53 Re: Tarkennus adressiin

09.08.2010 22:05

#8: Elsa Pohjalainen - Tarkennus adressiin

sanoohan se mutta ongelma on siinä että jengi ei etsi sitä ammattiauttajaa josta mainitaan ekan minuutin aikana ni ne voi kertoa nämä asiat

Vastaukset

Vieras

#64 Re: Re: Tarkennus adressiin

2010-09-03 21:01:53

ääliö

#572 Re: Re: Tarkennus adressiin

2011-12-24 04:05:44

#53: Vieras - Re: Tarkennus adressiin

En ole nähnyt koirakuiskaajan jokaista jaksoa, koska teen vuorotyötä. En ole kotona joka kerta kun ohjelma tulee..  En ole kertaakaan nähnyt että Cecar olisi käyttänyt sähköpantaa (ilmeisesti olen ollut töissä), mutta kuristaminen.. Kyllä, hän käyttää narusta tehtyä "pantaa", mutta en ole kertaakaan nähnyt hänen "kuristavan" koiraa siihen. Kaiken kaikkiaan ainakin minun "ongelma" koirani kohdalla Cecarin toimintatavat toimivat. En voi olla miettimättä oletko kenties koirakouluttaja, joka on saanut kuulla, "ei cecar ainakaan noin opeta", vai oletko vain koiranomistaja joka on kokeillut ko metodeja etkä onnistunut ensimmäosten kahden minuutin aikana ja päätit, että sinulle on valehdeltu. Jokaisessa jaksossa kuitenkin painotetaan, että cecarin antamat ohjeet ovat vain ohjeita. Ne eivät toimi, jos niitä ei sitoudu nousattamaan. Onnistumiset tulevat nimenomaan siitä, että koiranomistajat ovat oppineet kohtelemaan koiriaan koirina.

 

Jos puuttuisin johonkin asiaan koirakuiskaajassa ja Victorioan ohjelmassa, se olisi se etteivätkö Amerikkalaiset jaksa ulkoiluttaa ja hoitaa koiriaa kunnolla? Koirat viedään lenkille ehkä kerran viikossa.. Itse vien omani lenkille kolme kertaa päivässä. Ottaisin ennemmin paheksunnan kohteeksi koirien hoidon ennen cecarin käyntiä, kuin sen jälkeen. Olen luonnonsuojelija ja eläinaktivisti, enkä todellakaan näe siinä mitään pahaa että joku haluaa auttaa kaltoin kohdeltuja koiria (on se sitten tieten tehty tai vain tietämättömyyden aikaan saamaa). Jos et kestä katsoa cecaria niin vaihda kanavaa, aläkä ota koskaan vahvatahtoista koiraa. Sellaisen voit joutua "alistamaan", jottei se dominoi kaikkia.