Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#98 Re: No niin, nyt löysin

11.09.2010 22:16

#90: Vieras - No niin, nyt löysin  ... Homoseksuaalisia kokeiluja sitä vastoin on enemmän homoseksuaalisissa perheissä kasvaneilla ...

Eihän homoliittojen lapsilla pitänyt olla mitään merkittäviä eroja heteroperheiden lapsiin nähden?! Näetkö edellämainitut Sollaksen tutkimuksen osoittamat homoseksuaaliset kokeilut hyväksi asiaksi nuorille?

Vastaukset

Vieras
Vieras

#99 Re: Re: No niin, nyt löysin

2010-09-11 22:23:38

"Eihän homoliittojen lapsilla pitänyt olla mitään merkittäviä eroja heteroperheiden lapsiin nähden?! Näetkö edellämainitut Sollaksen tutkimuksen osoittamat homoseksuaaliset kokeilut hyväksi asiaksi nuorille?"

No eipä ne näytä ainakaan huonoksi olevan, vrt. tulokset muista indikaattoreista joilla lapsia tutkitaan. On kyllä pakko kertoa tähän tarina omasta nuoruudesta, oltiin yläasteiässä mökillä kavereiden kanssa, ilman aikuisia, meitä oli muutama tyttö.  Ei käytetty edes alkoholia eikä mitään, mutta niipä siinä vaan kävi, että tyttökaverini painuivat pareittain tekemään ties mitä! Itse olen aina ollut umpihetero, kuten nytkin, joten olin vähän ihmeissäni enkä mennyt mukaan, vaikka pyysivät. Aamulla tytöt oli sitten ihan noloina. Mutta yksikään heistä ei ole lesbo, päin vastoin menivät nuorina naimsiin ja tekivät lapsia. Nuoriso nyt vaan kokeilee kaikenlaista, kokeili jo 80-luvulla, vaikka oltiin huomattavan viattomia nykynuorisoon verrattuna.