Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Kommentoitu viesti

KOSKENKORVAN TOMPPA

#3989 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:''äläs ny unohda dosettias LÄÄKKEET !

27.04.2020 15:21

#3988: luterilainen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmisen ainoa todellinen turva on Jumalassa, vaan sitä ei monet tiedä 

HEH OOT SAANU NÄKÖJÄÄN FANEJA... ;)

 

ANTI FAN AATUN JA IHAN NATZINKI JA JONKU PERUS UUNON...

 

VÍTTUILEE SULLE...

 

HEH ''äläs ny unohda dosettias ja LÄÄKKEET ... ! naamaan !''

 

Vastaukset

luterilainen

#3990 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmisen ainoa todellinen turva on Jumalassa, vaan sitä ei monet tiedä

2020-04-28 09:30:23

#3989: KOSKENKORVAN TOMPPA - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:''äläs ny unohda dosettias LÄÄKKEET ! 

Niin. Jumala on rakkaus ja hyvyyden lähde. Jumala on sallinut tämän koronan, olipa korona peräisin mistä tahansa. Koronasta ei enempää. 

 
Meillä kaikilla ihmisillä on elämänkoulu vielä pahasti kesken. Jumalankoulu tai elämänkoulu. Paranemista hengellisessä mielessä ei voi tapahtua, jos potilas ei ota hoitoa vastaan. Jumala on parantava lääkäri ja ihminen on potilas.
 
Kehno tilanne, jos potilaan mielestä hän itse, potilas, onkin lääkäri ja oikeata lääkäriä ei ole paikalla tai edes olemassa. Jumalan vaikuttamaa paranemista ei silloin voi tapahtua.
 
_ _ _ _
 
RAKKAUTTA TOTUUDESSA
 
Pyhä Raamattu
Evankeliumi Johanneksen mukaan (Joh.) 14:6
 
"Jeesus vastasi: "MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani." 
 
Toisen käännöksen mukaan: "MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ. Ei kukaan PÄÄSE Isän luo muuten kuin minun kauttani."