Dalton Alpakalle elämä

Kommentoitu viesti


Vieras

#499 Onko Lounela todella eri nimimerkeillä netissä?

18.12.2011 20:07

Jos Lounela on nimimerkeillä netissä, niin silloin rikkoo kyllä vaitiolovelvollisuutta , mikä eläinlääkäreillä on....
Toisaalta en ihmettele, vaikka olisi, koska olihan jo aiemmin ollut menossa laittomasti tappamaan Daltonin.
Dalton ei ollut terveysriski kenellekään, vaikka tuontisäännöksiä tapauksessa rikottiinkin.

Vastaukset


Vieras

#500 Re: Onko Lounela todella eri nimimerkeillä netissä?

2011-12-18 20:53:01

#499: - Onko Lounela todella eri nimimerkeillä netissä?

Tässä se nähdään, kuinka vainoharhaisia ja väärää tietoa levittäviä kirjoittajia täällä on. Olet useissa viesteissäsi yrittänyt väittää mielipiteitäni ja kirjoituksiani Lounelan tai muutoin vaan läänineläinlääkärin kirjoituksiksi. Minulla ei ole mitään tekemistä kyseisen ammatin harjoittamisen kanssa enkä todellakaan edes tunne Lounelaa. En usko että missään tapauksessa ko. henkilö lähtisi nettipalstoille kirjoittelemaan. Jos tunnet vastustamatonta tarvetta lähteä asiaa selvittelemään, itse ainakin olen ilmaissut selkeästi väitteesi vääriksi. Samoin täällä lakia luetaan ja tulkitaan omia tarpeita vastaaviksi. Johonkin se raja joustavuudessa on vedettävä ja oikeuslaitos sanoo sen viimeisen sanan johon on tyytyminen. Liki kaikki tieto mitä mediassa on tapauksesta julkaistu, on peräisin Lehdon suusta. Hän on jättänyt kertomatta ratkaisevia seikkoja ja korostanut niitä asioita, joilla ei ole tapauksen kannalta mitään merkitystä. Jos läänineläinlääkäri tulee tilalle kahden poliisin ja KHOn päätöksen kanssa, luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että peli on pelattu. Jos nimimerkin suojissa kehtaatte väittää ko. hekilöä virkavirheestä, kerätkää roponne yhteen ja nostakaa kanne. Se osoittaisi edes jonkinlaista selkärankaa pas*an jauhajilta.