Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Kommentoitu viesti

zygootti
Vieras

#642 Mielenilmaus tulee varmasti

29.09.2010 16:42

Ihan varmasti mielenosoitus asiasta järjestetään. Mutta kerätään nyt ensin vielä nimiä jonkin aikaa. Mielenosoituksen organisointiinkin menee aikaa, poliisilta on haettava luvat (korjatkaa, jos olen väärässä) ja media saatava paikalle.

Käsi ylös kaikki aktivistit, joilla on kokemusta näistä asioista (pelkkä neuvominenkin riittää, ei ole pakko alkaa itse kaikkea hoitamaan jos ei ehdi). Ja käsi ylös kaikki, jotka haluavat muuten mukaan järjestelytiimiin.

Jos ei kukaan muu asialle halua tehdä mitään, teen sitten minä yksin... mutta älkää sitten valittako että väärin tehty =P

Vastaukset

Herätään
Vieras

#648 Re: Mielenilmaus tulee varmasti

2010-09-29 16:49:56

#642: zygootti - Mielenilmaus tulee varmasti

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/ECAA618F035AE70BC2256BC3002F41BB tuolla ohjetta, miten mielenilmauksesta tulee ilmoittaa. Niin ja vaikka minulla henk.koht. ei ole kokemusta mielenosoituksen järjestämisestä, niin voisi kuvitella, että nykyiset viestintäkanavat kuten Facebook ja Twitter olisivat tehokkaita ja vaivattomia tapahtuman koollekutsumiseksi. Itseasiassa esim. Facebookista löytyy jo ryhmä aiheesta nimeltään Sano Ei kansanedustajienpalkankorotukselle.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2010-09-29 16:55:38


Irja Häkkinen
Vieras

#658 Re: Mielenilmaus tulee varmasti

2010-09-29 16:55:56

#642: zygootti - Mielenilmaus tulee varmasti 

 

Olen ollut aloitteelinen koko ajan ja antaudun asialle vaikken osaa muuta kuin ilmaista mielipiteeni. En ole koskaan ollut järjestämässä mitään mielenilmaisua, en ole käynyt edes eduskunnassa, mutta lähtisin siitä ajatuksesta liikkeelle, että kysymyksessä on itsetehty, meidän näköinen mielenosoitus. Ei sen tarviste mennä minkään kaavan mukaan, pääasia olisi, että ihmiset saataisiin liikkeelle. Ihmisistä lähtee luova toiminta ihan automaattisesti. Kaikki kyllä onnistuu kun vain kansalaisaktivistit aktivisoituvat meidän kaikkien parhaaksi. Tapahtumalle voisimme kaikki yhdessä miettiä nimen. Joten pistäkääpä mietintämyssy päähän ja nimeä ideoimaan!! Samalla kaikki muutkin asiaa koskevat ideat esiin!