ryks

Kommentoitu viesti

rykstaks

#30 Khshp hallitus -2012

16.01.2012 15:56

Aikaisemmnin mainittiin, että itse sairaala on hyvässä kunnossa.
Näin on. Sinnehän tehtiin mm. mittava ilmastointiremontti jokin aika sitten.
Ottakaa valtuutettuihinne yhteyttä. R:mäellä vallitsee salailun ilmapiiri, eikä esim.
Valtuuston PJ Kirsti Tolvanen tiedota kaupungin asioista mitään, kuten Annika Kokko
Hyvinkäältä.
Kaistinen on myös R:mäen kaup. hall. jäsen sekä demarien PJ sekä omaa erilaisia luottamustehtäviä mm. puolueessa.
Puputin asemaa olen ihmetellyt. Olen kysellyt, mutta kukaan ei tiedä hänen toimenkuvaansa tai
mitä ylipäätään siellä tekee.
Kaistiselta on ollut jotakin kirjoituksia lehdissä.

Kari Kaistinen, varapuheenjohtaja (toimitusjohtaja).
Olli Puputti, jäsen (liikkeenharjoittaja).

Vastaukset

Potilas

#58 Re: Khshp hallitus -2012

2012-01-30 18:29:24

Eiks se niin ole, että Khshp :n hallituksessa olevat kantavat vastuuta asiassa. Sairalan henkilökunta, lääkärit ja hoitajat, kertovat lähestyneensä monasti kirjelmöimällä hallitukselle - ei ole otettu kuuleviin korviin eikä näkeviin silmiin - säästöjä tehdään, sairaalaa kutistetaan ja potilasturvallisuutta vaarannetaan tieten tahtoen rikusaisten potilaiden kustannuksella. Sydänvalvonta on ambulanssissa yms.!!! Valitettavasti ns. poliittinen vastuu ei merkitse yhtikäs mitään ja meidän edustajat sen kuin silittävät myötäkarvaa säästötalkoita, ovat velkavetoisen kaupungin asialla. Muistetaan kuitenkin syksyllä Kaistinen ja Puputti - ei ainakaan heidän nimensä kohdalle piirretä kuntavaaleissa numeroa!

Perustetaan hoidon ja potilasturvan valitsijayhdistys - oliskohan adressin keksijä/joku alan ihminen innokas ajamaan rikusulaisten terveydenhoidon saatavuuden ja työpaikkojen säilymisen asiaa seuraavassa valtuustossa. Adressista tämä asia kansanliikkeeksi! Halukkaita puuhamiehiä/naisia esiin!#30: rykstaks - Khshp hallitus -2012

 

RYKS:n potilas

#59 Re: Khshp hallitus -2012

2012-01-30 18:45:59

Khshp hallitus tietenkin kantaa  sairaalal riisumisesta ns. poliittista vastuuta. Riksulaisten edustajat näyttävät hyväksyneen toimet, ovat velkavetoisen kaupungin asialla - säästäähän senkin pitää! Muistetaan nimet Kaistinen ja Puputti - syksyllä saattaa olla taas pyrky "isännän paikalle" valtuustoon ja kaupunginhallitukseen. Siis nimien alle ei ruksia piirretä! Adressista kansanliikkeeksi - tämän asian ympärille puolueista riippumaton valitsijayhdistys! Olisko adressin toimeenpanija Tero Masalin tai muita terveysalan ihmisiä innokkaina lähtemään asiallemme? Näillä allekirjoittajien lukumäärällä tehtäisiin ihmeitä - saataisiin puolueryhmittymätkin kiinnostumaan itse asiasta!#30: rykstaks - Khshp hallitus -2012