Eläinlääkäripäivystys Kirkkonummelle

Kommentoitu viesti


Vieras

#1

11.02.2012 08:28

Hyvä juttu , olen itsekin ajanut sydän kurkussa Viikkiin viemään auton alle jäänyttä russelia hoitoon . Hoito oli toki hyvää , mutta matka oli pitkä ja tässä tapauksessa Viikin tarjoama ensiapu ja sittemmin leikkaus oli laadukas (paljon laitteita). Olen myös käynyt Eerikalla aamuvarhaisella ompeluttamassa koiran leukaa , josta mäyra haukkasi palan . Vanhalla Karlssonin klinikalla oli tosi paha puute röntgen laitteen vanhuus ja huono kunto , piti vaan arvailla mitä koiran mahaan on joutunut kun kuvat oli yhtä harmaata. Lazlon asiakas on perheeni ollut vuosia ja aina on apu löytynyt. Joten toivon ja että Kirkkonummen päättäjät tekisivät viksun päätöksen ja ottaisivat nyt tarjotun päivystysmuodon käyttöön .

Vastaukset

Leila

#2 Re:

2012-02-11 16:11:30

#1: - Me olemme myöskin saaneet laadukasta apua Karlssonin klinikan päivystyksessä keisarinleikkauksen muodossa, myös Lazlon vastaanotolta, ja nykyään Ericalta. Toivon, että saisimme myönteisen päätöksen Kirkkonummen päivystysasiassa. Vaikka päivystysvastaanotolla ei kenties voida tehdä ihan kaikkea mitä Viikissä, missä on kaikki mahdolliset laitteet, niin nopea ensiapu, ja selviytyminen seuraavaan päivään ilman pitkiä ajomatkoja on tärkeää potilaan selviytymisen kannalta. Ensiapu, leikkaukset, tikkaukset, kivunhoito - päivystävä lääkäri lähellä voi tehdä todella paljon. - Pitkä ajomatka ja monen tunnin odotus Viikissä voi koitua monen lopulliseksi kohtaloksi. Ajoissa ja suht lähellä saatu apu voi pelastaa monta elämää.

 


Vieras

#10 Re:

2012-03-08 18:18:05

#1: - Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kyllä omalla kunnalla kuuluisi olla tarjolla päivystys, asianmukaisine laitteineen. Lazloa ja Eerikaa käyttäneenä voin vain todeta, että heiltä saa hienoa apua tarvittaessa. En usko, että jos hätätapaus ilmaantuisi, pystyisin paniikissa ajamaan Helsinkiin. Näin suuri kunta tarvitsee oman päivystyksensä, oman kunnan sisällä. Kiitos sinulle kirjoituksestasi ja adressini allekirjoituksesta! Toivottavasti koirasi voi nyt hyvin! Aurinkoisin kevätterveisin, Ghita Heinämaa