Vastustamme Keuruun Pioneerirykmentin lopettamista

Kommentoitu viesti

Seuraaja

#33 TASAPUOLISUUS PUUTTUU

12.02.2012 16:10

Puolustusvoimien uudelleenorganisoinnin esittelyn kalvosarjassa oli sivulla 10, että lakkautetaan kuusi (6) joukko-osastoa. Laatikoita oli kuitenkin seitsemän. Kaikkien muiden kohtien org.laatikoiden määrä täsmäsi. Tuo ylimääräinen laatikko jäi siihen, kun NYLPR otettiin pois viime hetkellä UTVA:n kokouksessa ja liitettiin (lue: pelastetiin) Merivoimiin. Siksi mm. tiedottaminen viivästyi yli tunnilla, kun tehtiin muutos ja se myös muutettiin esittelyaineistoon. Yksi kohta jäi "kirjuri-majurilta" muuttamatta.
Ei auta adressit ei, enkä lähde siihen mukaankaan. Äänestän vain silloin, kun on sen aika. Kokoomuksen toimintaa katson tarkkaan, alan olla Soinin kannattaja monin tavoin.

Vastaukset

Pioneerikapteeni

#62 Re: TASAPUOLISUUS PUUTTUU

2012-02-14 21:16:18

#33: Seuraaja - TASAPUOLISUUS PUUTTUU

Fakta: UUDPR liitettiin Merivoimiin jo 1998, ja kun itse olin Keuruulla niin (kantapeikkojen kurssilla) niinsäästyttiin säikähdyksellä kun silloista KeSR ei lakkautettu. KeSR/PionR on ollut uhanalainen jo vuosikymmeniä, keinotekoisesti on pidetty hengiss mm kouluttamalla ilmavoiille ja merivoimille pioneerivoimaa, vaikka itse olisivat suoriutuneet tehtäväst. Tiedän mistä puhun, talon sisält. Valitettavaa sen on, mutta näin se vaan on. Nyt on katsottava eteenpäin ja pelataan niillä palikoilla mitä jäi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-02-15 01:34:58