Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Kommentoitu viesti

Irma

#714 Re:

21.02.2012 08:38

Minunkaan mielestäni tässä vaatimuksessa ei ole mitään logiikkaa. Mutta ei myöskään sillä, että perustetaan adressi, että saataisiin ministeri pois virasta.

Adressissa oli toki hyviä perusteita sille, miksi baarien myöhäisen aukioloaikojen pitäisi jatkua, hyvä niin. Mutta olisin kaivannut hieman lähteitä ja perusteiluita siitä, mitä muuta "pahaa" Päivi Räsänen on tehnyt.

"Olen kurkkuani myöden täynnä tälläista tekopyhää holhousyhteiskuntaa, varsinkin kun päätökset ovat huonoja ja väärin perustein tapahtuvia." Mitä tällä tarkoitetaan? Mitkä ovat väärin perustein tapahtuvia päätöksiä? Mitään päätöstähän ei aukioloaikojen suhteen ole tehty ja tuskin tullaan Räsäsen ehdotuksen mukaan tekemäänkään.

Tuosta tupakkalaista olen sitä mieltä, että sitä saakin kiristää. Tupakointi ei ole pelkästään yksilön oma asia. Kattavatko tupakan myynnistä tulevat verotulot tupakoinnista sairastuneiden terveyskulut? (Puhumattakaan alkoholista) En tiedä, mutta kysyn.

"Ravintoloissa tapahtuva anniskelu on valvottua liiketoimintaa, jossa yrittäjän velvollisuus on luoda asiakkaalle turvallinen ja valvottu ympäristö sosiaalisille kohtaamisille." Olen itsekin työskennellyt yökerhossa sekä käynyt paljon yökerhoissa. Kokemukseni mukaan alkoholilakia rikotaan jatkuvasti myymällä liian päihtyneille. Ja humalahakuisia asiakkaita kyllä riittää. Lähtisin ennemmin hakemaan muutosta tähän asiaan.

"Ala on vaikea ja kivinen, osin lainsäädännön ja Päivi Räsäsen kaltaisten ihmisten takia." Kyllä, ravintolatyö on rankkaa. En useamman vuoden urani aikana nähnyt kuitenkaan lainsäädännön juurikaan vaikeuttavan sitä, saati"Päivi Räsäsen kaltaisten ihmisten." Adressi on huonolla maulla kirjoitettu. Enemmän faktaa ja vähemmän henkilökohtaista pilkkaa, kiitos! Tämän adressin allekirjoittaneet todistavat omalla allekirjoituksellaan, etteivät ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin Päivi Räsänenkään, ketä tässä kovasti haukutaan.

Asiallista olisi tehdä adressi siitä, että ravintoloiden aukioloaikoja ei saa rajottaa. Siihen hyvät perustelut, ei henkilökohtaisuuksia tai erovaatimuksia ja minäkin allekirjoitan.

Vastaukset

Ihan vapaasti

#720 Re: Re:

2012-02-21 08:49:17

#714: Irma - Re:

Tee toki itse adressi.