Lapsen vieraannuttaminen rangaistavaksi

Kommentoitu viesti

?

#5 Ei niin yksinkertainen asia

05.03.2012 16:16

Asioita on katsottava aina tapauskohtisesti. Lasta on suojeltava esim. väkivaltaiselta vanhemmalta tms. Ei lapsenkaan tarvitse kaikkea kokea ja kestää. Kaikelle on aina syynsä ja ulkopuolisten on välillä todella vaikea päästä asioihin "sisälle". Lapsen etu on saada elää turvallista ja hyvää elämää. Hänen ei kuulu maksaa "aikuisten virheistä". Tällainen laki on myös hyvä kiusanteko väline, ihmiselle, joka haluavat jatkaa (ex) puolison kiusaamista lasten kustannuksella. Tällöin ainut kärsijä on lapsi ja hän maksaa loppu elämänsä näitä velkoja. Asioita pitää katsoa tapauskohtisesti aina ja siihen on jo lainsäädäntö olemassa.

Vastaukset


Vieras

#101 Re: Ei niin yksinkertainen asia

2015-07-22 09:26:19

#5: ? - Ei niin yksinkertainen asia 

 Mutta tapauksia ei katsota tapauskohtaisesti, valitettavasti. Olen itse nainen, ja tiedän nyt mitä voisin saada läpi jos vain haluisin. Tiedän että koska olen nainen minä olen automaattisesti se tärkeämpi vanhempi. En kuitenkaan tekesi niin lapsilleni. Mutta toiset tekevät.

Ei isiä tai lapsia kuunneella. Tai juu, saavat kyllä sanoa mitä haluavat, mutta äidin tulkinta vaikuttaa olevan se tärkein. Se on törkeä valhe että lapsen etua ajetaan.  Äidit saavat valehdella ja tehdä kiusaa, jos näin haluavat. Loputtomiin.  Mitään ei tehdä. Kaikki nostavat kätensä pystyyn. Olen nähnyt lapsia, jotka kärsivät, mutta mitä heidän pitäisi tehdä kun äiti on niin onneton ilman heitä, että jos heitä ei olisi niin... Tiedän myös että mies kykenee samanlaiseen käyttäytymiseen, mutta valitettavasti se on yleisempään naisten keskuudessa. Vaikuttaa siltä että suurin osa viranomaisista eivät JAKSA puuttua näihin asioihin, koska ihmiset jotka sairastavat PAS Syndroomaa, ovat aika hankalia tapauksia ja niistä päästään parhaiten eroon, tekemällä niin kun he haluavat. Mitä tehdä?