Lapsen vieraannuttaminen rangaistavaksi

Kommentoitu viesti

"perheenlisäystä" odotellessa

#9 Miten hetkessä hyvästä isästä tai äidistä tulee huono isä tai äiti?

05.03.2012 22:52

Tämä adressi mielestäni tuo niiden vanhempien ääntä kuuluville, jotka puolisostaan erotessaan ovat menettäneet tai menettämässä lapsensa ja/tai lapsen luottamuksen; toisen vanhemman mustamaalaamisen tai valheiden tuloksena. Kun valheet joskus paljastuvat, lapsi ja vanhempi ovat menettäneet liikaa yhteistä aikaa jota ei mikään maailmassa voi korvata.
Erotilanteessa jossa toinen vanhempi on katkera hän ei ajattele lapsen etua, vaan purkaa omaa vihaansa ja epäonnistumistaan väärällä tavalla. Lapsesta piittaamatta. Mitä kummallisempia tarinoita keksien ja ehkä lopulta niihin itsekin uskoen.. Itse eronneena olen ikionnellinen että lapsella on molemmat vanhemmat, aikuisia joihin turvata ja luottaa. Mahdollisuus kasvaa luottavaisin mielin isoksi. Erosta huolimatta. Tämä asia ei koske vain vanhempia ja lapsia vaan myös mummuja, ukkeja, setiä, tätejä, ystäviä.. Mutta ennenkaikkea asia koskee lasta jolla on oikeus rakastaviin vanhempiin ja tasapainoiseen elämään, vaikka kahdessa osoitteessa.

Vastaukset

iskä joka kaipaa tyttöjään Tuusulasta

#19 Re: Miten hetkessä hyvästä isästä tai äidistä tulee huono isä tai äiti?

2012-06-07 23:52:16

#9: "perheenlisäystä" odotellessa - Miten hetkessä hyvästä isästä tai äidistä tulee huono isä tai äiti?



Onko tää susta
sitä Lasten etua? Kummitäti ja muut ex-sukulaiset

 

 

Mulla isillä kun ois tytöillä kesäloma ja 5h-6h tarhapäivä
maksimi. Ja koko kesä vapaana. Äitillään 10h kesätarhassa.

Tietysti sen takia, että voi lasten isää satuttaa, mutta unohtaa ne tärkeimmät.



 



Ajattelin vaan kysyä teiltäkin lasten äidin läheisiltä, kun olette niin J puolella joka asiassa.



 



Ei tunnu jotenkin käyvän mun järkeen vaan. Onkohan lasten
etu sekoittunut jotenkin "sosiaalietuuteen"? Voin tietysti olla
väärässäkin.



 



Onko hyvä, ettei ilmoiteta että koira on purrut pienempää käteen ja vanhemman likan 6v. mukaan 4 eri kertaa lähiaikoina? Ei vaan kerrota mitään isille, joka äkkipikaisesta koirasta varoitti.



 



Onko hienoa, et vanhempaa viedään Tiksin kyttikselle
kuulemaan J ja Poliisin juttusia? Siten, että lapsi joutuu hämilleen.
"Äiti ja poliisi puhuu pahaa isistä ja hänestä se kyllä on väärin"
sanoo 6 vuotias. Nyt isillä tyttö kyselee, että et kai sä joudu vankilaan? Vastaan, etten koskaan jätä teitä pikku "enkelit".



 



Hienoa, et S 6v. soittaa silloin kun  äiti J antaa pitää
puhelinta auki? "isi tuu hakemaan" itkuisena, kun on niin väsynyt.
(että isi minä joudun hakemaan oikeuden päätöksen soittaa omille muxuille! PA-syndroma äiti kuin yrittää vieroittaa) Äiti vaan lisäksi vidduilee, kun sai valheilla vielä Lähestymiskiellon hankittua isälle. Hah. Urpo.



 



Hienoa, että lapsilla on tarhapäivän jälkeen 1,5-2h
leikkiaikaa ja syödä äitillään ennen nukkumaanmenoa? 5 pvää viikossa!



 



Hienoa, et muxut on aina viimeisiä tarhassa! Kesätarhassa
vielä? Niin eihän niitten täällä uima-altaalla isin luona tekis mieli ollakaan??? Isilä iso talo ex-tarhan vieressä ja tytöt rakastaa olla kotona.



 



Ja varmaan oikein kaikkien etu? Että "äiti on aina
tietokoneella, eikä tee mitään meidän kaa" S 6v. sanoo.



 



Lopuksi "mä haluaisin asuu isillä ja äitillä sillai
pualix" "mut haluasin käydä eskaria isillä" 6 vuotiaan juttusia,
joita se ite omasta tahdostaan puhuu. (Jopa 6 vuotias näköjään tajuu enemmän
kuin J) pienempi 2v. raukka, kun ei ihan täysin vielä osaa puhua, ei syödä eikä käydä
potalla. Miksiköhän? Kyllä muut lapset osaa. Ja mä en voi opettaa, ku ei riitä
päivät)



 



Mitä J tekee lapsilla, jos ei ole niiden kanssa
päivästä, kuin 2-3h maksimi? Ja siitäkin osasta puolet facebookissa tai Blogia
kirjoittaa taas, kuin hienoa on elämä. Perheenrikkojana.

Fakta on se, et juuri muxujen takia näinkin kauan jaksoin kattella.
EN TOSIAAN sen suvun enkä sen naisen TAKIA! En oo siit edes pitänyt vuosiin.


"sinkkuäidin tarionoita" hih :)" äiti vaan kirjoittelee Bloggeriin pitkin yötä typeryyksiään.
Vittu miten urpoa. Kuten sekin, et hänenkin pitää sitä "mu**a saada" huutaa perheen isälle!
Hienosti kasvatettu pentu tosiaan on tämä lasteni äiti. Koko ajan vaan kipittää poliisilla itkemässä, vaikka häntä ei koskaan edes lyöty.



 



Mä en voi sanoa, ku hohhoijaa! Ehkä pikkulikka 28v tulee
järkiinsä ja antaa lapset kotiin. Arki kun koittaa kunnolla.

On vaan pirun sääli, että juuri tuollaiset yhteiskunnan loiset saavat vielä lapset. Nooh.. Ne on kaiketi kasvatettu sellaiseksi. Toivottavasti ei omista tytöistäni tule hänen laisiaan.



 



 



.... Mut kuhan asumistuet ja elarit juoksee! Eix niin???
Mä en isänä niitä sossurahoja tarvii! En ees haluisi rahaa lapsistani. Lapsista pitää huolehtia koko elämä. Ei valtion sitä tarvitsisi tehdä.

Kuka kehtais ees ottaa sen jälkeen kun on lastenkin rahat äiti varastanut. No se äiti tietysti, joka vaati 700€kk elareita. Vaan ei saanut. Ei ne sitä varas naista varten oo ne elarit! Vaan lapsia, kuten lapsilisäkin. Mutta tämä tyttö haaskaa ne muualle.
Osti niillä sitten valkoisia tyynyjä, läppärin, kännykän yms. joutavaa itelleen. Ei sitten lapsille vaatteita. Ei edes pesuaineita tytöille saati kunnon ruokaa.

Ei kelvannut ees lasten isän hommaama asunto Tuusulasta. Lisäksi vielä lähes uusi auto. Tämä vain siksi, että olisi tarhat ja piirit pysynyt vakiona. Äiti oli liian ylpeä. Muttei ajatellut LASTEN ETUA!