Pysäyttäkää Siuntion ryhmä 14 ja nostakaa demokratia kunniaan!

Kommentoitu viesti

Oi voi!

#71 Re: Onko mikään muuttunut?

14.05.2012 08:45

#70: Sivusta seurannut - Onko mikään muuttunut?

Kyllä näemme, mitä se tarkoittaa! ;-)

Olivat R14 äitienpäivänä pitämässä kunnantalolla kokousta. Satuin kulkemaan ohitse ja kävin lukemassa ilmoitustaulua. Tupakalla olevat (kunnantalon edessä) menivät hiljaiseksi, vaikka en sanonut sanan sanaa. Ajattelin, että olisivat edes tervehtineet ystävällisesti tällaista tavallista kuntalaista mutta EI.

Siinä se rakkaus ja välittäminen meitä kuntalaisia kohtaan nähdään. Ei ystävällisyyttä, ei välittämistä. Vain kyräilyä ja vihamieliseltä vaikuttavaa sisäpiiriläisyyttä.

Ai niin. Lainaus eräältä R14 kuuluvalta henkilöltä: "... minun mielestäni politiikka tarkoittaa omien etujen ajamista ..."

Olen laittanut merkille, että myös käsitteellä "demokratia" on ollut mitä tarkoitushakuisimpia merkityksiä näiden R14 kommenttien ja argumenttien parissa.

Tässä näemme lopputuloksen, mihin kaaokseen Siuntio on ajettu tällä heidän demokratiallaan. Eräs siuntiolainen naapuri (montakymmentä vuotta Siuntiossa asunut) sanoi, että ei kehtaa edes sanoa olevansa Siuntiosta. Ovat niin sekoittaneet asiat, nämä tietyt piirit.

Suomenruotsalaisista on todella tehty pelinappuloita RKP:n suuressa pelissä. Se on vääryyksien vääryys.

Vastaukset

Oi voi!

#72 Re: Re: Onko mikään muuttunut?

2012-05-14 09:40:42

#71: Oi voi! - Re: Onko mikään muuttunut?

Niin ja tässä tylyydessä se taas nähtiin, että RKP sortaa meitä s-vähemmistöjäkin. Ovatpa tylyjä. Kirjoitan hesariin kyllä jutun tällaisesta. Minun herkkä mieleni särkyi tuollaisesta tylystä kohtelusta, jota sain osakseni. Minunkin vähemmistölläni on oikeuksia!!! Teen kantelun vaikka EU:hun saakka näistä RKP:n sakeista, jos tarve vaatii.

Syrjintää!!!