Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jebedah

#37 Vaikeita aikoja

23.12.2012 04:07

elämme me kun joudumme tätä Sodomiaa todistamaan alvariinsa. Onhan se kumma kuinka ei suuren kirjan hengessä osata elää ja olla herran nuhteessa. Nykymaailmaa tuntu kaiki luonnon vastainen ja erikoinen touhu niin kovin kiinnostavan ja sitä kiihoitusta haetaan enemmän kun oikeaa työteliästä elämistä. Minä en ymmärrä miten voidaan Lucifer liittää tähän miehen ja naisen väliseen liitton ja sen teemaan. Lucifer ei saa ketään elintään kehenkään työntämään. Himon hän nostaa, sen tiedän. Mutta onko jossain kirjoitettu että Lucifer ja langenneet enkeleinsä olisivat yhtyneet samaan puoleen ? Näitä näivettyneitä näkemyksiä on kovin helppo tarjota.

Ei kukaan synny homoseksuaaliksi, siihen ajaa ympäristö ja se että on oikein vastakkaisen partnerin puutteessa. Pidättäytyminen ja kieltäytyminen ei tunnu olevan kovassa huudossa nykyisellään. Maksullisita aktia halpa ahekumaa on tarjolla joka puolella. Eikö sitä kerta kaikkiana osata olla ilman. Minä kulkiessani suljen silmäni moiseltä sielunvihollisen viettelykseltä. kerran olen hurjuudessani langennut syntiin ja maannut noitanaisen kanssa. Minua Lucifer viekoitteli vielä pahempiin rikoksiin, joten päätin parantaa itseni ja ottaa sen oikean sanan omakseni ja päästä eroon sielunviholisen viekoituksesta ja parantaa näivetyksen joka turmelee sieluni.

Rukoilen puolestanne jotka ette osaa olla luonnon mukaan.

Vastaukset

homo+homo= <3

#49 Re: Vaikeita aikoja

2013-01-02 21:53:26

#37: Jebedah - Vaikeita aikoja

Mä ruokoilen sinun puolestasi, että tulet järkiisi ja ymmärrät jumalan suunnattoman rakkauden!