Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Blaa

#51 Hohhoi

05.01.2013 13:36

Jossain keskustelun vaiheessa viitattiin siihen, että homous on ympäristön luoma (tms.), ei geeneissä tuleva "ominaisuus". Sitten asian todistamiseksi ja tueksi otetaan raamatun lauseita. Hmm... miten tää nyt pitäs ymmärtää? Eikö nimenomaan uskonto tule ympäristön luomana? Vuosikymmenet.. jopa sadat isät ja äidit ovat tolkuttaneet lapsilleen, että esimerkiksi raamattu tai koraani on se ainut oikea tapa ajatella. Puhemies on aina oikeassa, häntä pitää uskoa. Väärin ajattelu on syntiä, joka vie helvettiin... Minusta siinä on ympäristönluomaa ihmisenhallintaa parhaimmillaan. Uskonko Jeesukseen... hmmm... joo.. paljon mahdollista että tuolloin vuonna 0 huiteilla saattoi joku legendaarinen partamies elääkin. Se että oliko se jumalan poika. En usko. Hieman epäilen että samantyyppisiä sankareita elää keskuudessa nytkin. Jumala on ehkä jotain sellasta että meidän ei ees kannata yrittää ajatella koko asiaa, koska kukaan meistä ei ole oikeassa. Se nyt vaan selviää aikanaan, oliko tuolla sitte jotain korkeampaa. Parempi puhaltaa tääihmiselämä.. tai elämät... nojaten pääosin omaantuntoon, nii eiköhän tuota loppuun asti selviä.. Ai nii... joo, antaa kaikkien kukkien kukkia, eli homot alttarille vaan niin halutessaan

Vastaukset

Markku Teräs

#795 Re: Hohhoi

2013-03-21 14:51:17

#51: Blaa - Hohhoi

"Yli 2000 vuotta sitten syntyi mies yliluonnollisella tavalla vastoin luonnonlakeja.Tämä mies eli köyhyydessä ja kasvoi jokseenkin tuntemattomana. Hän ei matkustanut paljon, vain kerran hän ylitti maansa rajat, ollessaan maanpaossa lapsena.Hän ei ollut varakas eikä vaikutusvaltainen, hänen sukunsa oli vaatimaton; ei oppineita kouluja käyneitä.Lapsena hän tyrmistytti kuninkaita ja sai lääkärit ymmälleen. Miehuudessaan hän hallitsi luonnonvoimia, käveli vetten päällä ja tyynnytti meren.Hän paransi väkijoukkoja ilman lääkkeitä, eikä vaatinut palkkiota palveluksistaan. Hän ei kirjoittanut ainoatakaan kirjaa, ja siitä huolimatta se, mitä hänestä on kirjoitettu, ei mahtuisi maailman kaikkiin kirjastoihin.Hän ei säveltänyt yhtäkään laulua, ja silti hänestä on tehty enemmän lauluja, kuin kenestäkään toisesta.Hän ei perustanut yhtäkään oppilaitosta, silti hänellä on enemmän oppilaita kuin maailman kouluissa yhteensä.Hän ei koskaan johtanut armeijaa, ei ottanut yhtään sotilasta palvelukseen, ei turvutunut aseisiin, kuitenkaan yhdelläkään johtajalla ei ole ollut alaisenaan enemmän vapaaehtoisia, jotka ovat saaneet viholliset luovuttamaan aseensa ja antautumaan laukaustakaan ampumatta. Hän ei milloinkaan harjoittanut psykiatriaa, ja kuitenkin hän on parantanut enemmän särkyneitä sydämmiä kuin kaikki maailman lääkärit yhteensä. Liikemaailman pyörät pysähtyvät kerran viikossa ja kansaa virtaa yksityis kokouksiin osoittamaan hänelle kunnioitusta. Muinaisen Kreikan ja Rooman ylhäisten halltsijoiden nimet ovat aikapäivää sitten hävinneet, samoin muinaisten tiedemiesten, filosofien ja teologien, mutta tämän miehen nimestä puhutaan enemmän ja enmmän. Hänen ristiinnaulitsemisestan on kulunut yli 2000 vuotta, kuitenkin hän elää yhä. Heroudes ei kyennyt tappamaan häntä, eikä hautakaan pysäyttänyt häntä. Hän nousi ylös taivaallisen kunnian korkeimmalle korokkeelle, pyhien palvomana, pimeyden voimien pelkäämänä, Herranamme ja pelastajanamme. Olemme joko ikuisesti hänen kanssaan tai ilman häntä. Hän on itse sanonut: "Katso minä seison ovella ja kolkutan, jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani".

Kuka on tämä mies? Hän osoitti olevansa se, joka voi sanoa: "MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ; EI KUKAAN TULE ISÄNI TYKÖ MUUTOIN KUIN MINUN KAUTTA". Joh. 14:6

"YKSI ON JUMALA, YKSI MYÖS VÄLIMIES JUMALAN JA IHMISEN VÄLILLÄ, IHMINEN KRISTUS JEESUS". Tim.2:5

USKO HERRAAN JEESUKSEEN, NIIN SINÄ PELASTUT". Ap. 16:31

Ps: Tuossa olisi ikäänkuin pähkinänkuoressa se "Legendaarinen partamies" josta turisit...Ja raamatusta (Joka muuten on tänäkin vuonna maailman eniten myydyin kirja) Löytyy aika kattava kertomus yllämainitusta "Legendasta". Rattoisia lukuhetkiä ja anna pyhän koskettaa ;)

-Markku Teräs-

 

 

EI homoliitoille

#2679 Re: Hohhoi

2013-03-25 22:20:39

#51: Blaa - Hohhoi

Kirjoituksesi on ristiriidassa: Jos et usko Jumalaan, luulisi sinun pitävän uskonnollisia yhteisöjä hömppänä, eikö niin?Miksi siis homojen pitäisi saada vihityttää itsensä kirkossa? Jos se on huuhaata? HAH!

juoksutyttö

#5876 Re: Hohhoi

2013-04-03 13:59:23

#51: Blaa - Hohhoi

Kaikkihan me saamme ajatella, miten mielimme. Onneksi jostain on lähtenyt moraali- ym. säännöt, että ainakin minun on helpompi elää. Ja on mahtavaa ajatella, että tämän (välillä järjettömän) elämän jälkeen on vielä jotain... ja saan ihan itse valita, minne haluan mennä!! Vau!

Miksi muuten teillä/niillä, jotka vastustavat miehen ja naisen välistä avioliittoa, on oikeus tuomita ja solvata meitä toisin ajattelevia? Meissäkin on oppineita ja lukeneita, hyvin pukeutuvia/käyttäytyviä, toisia tuomitsemattomia, kauniitakin ihmisiä!!

Itselleni ei tullut edes mieleen solvata niitä nais- tai miespareja, jotka vaativat samoja oikeuksia kuin mielestäni normaalissa avioliitossa on.

Toivotan hyvää elämää nyt ja tulevaisuudessa!!

 

 


Vieras

#6048 Re: Hohhoi

2013-04-03 22:59:19

#51: Blaa - Hohhoi 

 Puhut omasta puolesta "me muodossa". Puhuit vain itsellesi tai huutojengille.