Frisbeegolfia YLE:n kanaville

Frisbeegolf on hieno laji, koska se sopii lähes kaikille. Se on sosiaalista, liikunnallista ja jopa esteettistä. Heittokierroksella tulee helposti 1-2 tuntia liikuttua ulkona erilaisissa ympäristöissä.

Harrastajamäärät kasvavat koko ajan hurjaa vauhtia, varsinkin nyt korona-aikana. Yksi lajin hienouksista on myös se, että kehityskäyrä on aloittelijalle lähes ääretön, mutta lajista voi saada paljon irti jo ihan alusta alkaen.

Lajissa on Suomessakin jo ammattilaisia, mutta YLE on totaalisesti sivuuttanut FG:n. Youtubessa on toki paljon materiaalia lajista, mutta se on aloittelijoille, lajia ennestään tuntemattomille ja vanhemmille ihmisille aika vaikea tapa tutustua lajin saloihin.

Adressin tarkoituksena on saada näkyvyyttä frisbeegolfille. Olisi hienoa katsoa kisoja Suomesta ja maailmalta suomeksi asiantuntevasti ja kansantajuisesti selostettuina. Mitä enemmän ihmiset saadaan liikkumaan, sitä enemmän siitä on hyötyä kansanterveydelle ja FG on erittäin matalan kynnyksen liikuntamuoto, jossa voi silti kehittää itseään jopa maailman huipulle asti.

Antti Kari, yksityishenkilö    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Antti Kari, yksityishenkilö voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…