FRÖBELIN PALIKAT NUMMIROCKIIN 2024

Tällä adressilla vaadimme, että Fröbelin palikat - niminen rytmimusiikkiorkesteri tulee lauantain aloittajayhtyeeksi Nummirock Metal Festivaleille Kauhajoelle, jotka järjestetään 19. - 23.06.2024.

Fröbelin palikat on ollut jo useampana vuonna todella hartaasti toivottu yhtye Nummirockin line upiin, mutta toistaiseksi tämä toive ei ole jostain syystä toteutunut. Se on surettanut festarikansaa syvästi. Fröbelin palikoilla on hyvin suuri paikka Nummen kävijöiden sydämissä, sillä heidän merchandisensa on vahvasti edustettuna kyseisillä festareilla vuodesta toiseen. Heidän kunniakseen on myös useasti päivässä jumppatuokioita, joiden aikana soitetaan heidän tunnetuimpia kappaleitaan puhelimista ja kaiuttimista, ja tutut hitit raikuvat leirinnöissä harva se hetki.

Monille lapsuuttaan 1990-luvulla eläneelle Fröbelin palikoiden esiintyminen kyseisessä tapahtumassa olisi takuulla ylisukupolvinen kokemus, sillä esimerkiksi Hevisauruksen esiintyessä Nummirockissa on tapahtumaan päässeet muutamaksi tunniksi myös perheen pienimmätkin. Nummirockia pidetään yleisesti myös hyvänä ja turvallisena festivaalina, jossa ihmisten välillä hurjasta ulkonäöstä huolimatta ihmiset ovat ystävällisiä ja iloisia. Fröbelit eivät todellakaan soittaisi vain muutamalle, vaan taatusti olisi ihmisiä tulossa katsomaan!

Kuulkaa kaino toiveemme ja käykää allekirjoittamassa ❤️

MC Helvetin Mummot    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että MC Helvetin Mummot voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…