Green Day Suomeen 21st Century Breakdown-kiertueellaan

Yksi maailman suurimmista yhtyeistä, punk rock-poppoo Green Day jatkaa pitkää ja menestyksekästä 21st Century Breakdown-maailmankiertuettaan tulevana kesänä (2010) ja saapuu Eurooppaan kesäkuussa.

Viime vuonna ei meitä pohjoisen poikia onnistanut, mutta uudella yrityksellä, kun 3000 nimeä on listassa, laitan adressin eteenpäin ainakin Live Nationille ja Speed Promotionille. Kaikkea kannattaa kokeilla, jos tästäkin adressista olisi jotain hyötyä! Pistäkää linkkiä kaverille, mummulle, naapurin sedälle ja vaikka sen koirallekkin jotta saadaan toinen mokoma noita nimiä listaan!

Linkki adressin promovideoon YouTubessa: Green Day to Finland 2009-Petition Promo Video

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Sami Pulkkinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kansanedustajien palkkaa nostaa?