Hallituksen erottaminen

"Suomi on tasavalta,
jota hallitaan demokraattisesti.
Demokratia tarkoittaa,
että valta kuuluu kansalle eli meille kaikille.
Joka neljäs vuosi suomalaiset valitsevat eduskunnan.
Eduskunta päättää maan asioista.

Eduskunta valitsee maalle pääministerin.
Pääministeri johtaa maan hallitusta.
Hallitus valmistelee ja toteuttaa päätökset,
jotka eduskunta on tehnyt.
Eduskunta voi erottaa hallituksen

jos se ei ole tyytyväinen hallituksen toimintaan.

Kansa valitsee vaaleilla myös Tasavallan presidentin

hoitamaan maan asioita.
Presidentin tärkein tehtävä on maan ulkopolitiikan johtaminen

yhdessä hallituksen kanssa.
Tasavallan presidentti on myös puolustusvoimien ylipäällikkö."

Nykyinen hallitus ei ole tähän asti saanut aikaiseksi kuin menoja suomelle ja kansalle lisää synkkyyttä taloudellisesti. Veroja nostetaan alvariinsa ja pienituloisia ja keskituloisia "rangaistaan", Köyhät vedetään kaikista pahimpaan ahdinkoon. Työpaikat myydään kiinaan nykyisellä vero poliitiikalla koska suomessa ei kannata enään näillä veroilla mitään tuottaa.

Kansa voisi nousta barrikadeille muuallakin kuin Iltasanomien sekä muiden lehtien palstoilla. Nyt on pakko alkaa toimimaan ennen kuin olemme SUOSSA ja syvällä!

Työnantajat on todella kovilla kovien polttoaine verojen takia, vaikka vähän jostain verosta leikataan niin muualta se sama otetaan takaisin = +- 0 tilanne (yleensä pahempi)

Verojen jatkuva nosto tuhoaa kaikkien köyhien - keskituloisten ostovoima (rahaa riittää nippanappa ruokaan mutta ei mihinkään muuhun).

Eduskuntakin voisi pikkuhiljaa herätä ajattelemaan muitakin kuin itseänsä & rikkaita, eli meitä loppuja suomalaisia.

Lisäksi http://www.findikaattori.fi/fi/34 miksi työttömyys astetta yms kaunistellaan kaikkialla todellisuudessa suomen työttömyys prosentti on todellisuudessa n. 20%+ luokkaa vähintään tällähetkellä. (työvoimatoimiston toiminta kovasti koittaa kaunistella asioita koulutuksilla yms)

Tuomas Mäenpää    Ota yhteyttä adressin tekijään