Hallituksen pakkohajoitus ja uudet vaalit- HETI!

Hallituskriisin alettua katson parhaaksi, että nykyisen hallituksen on erottava välittömästi. Se ei voi jatkaa uudella kokoonpanolla, koska tämä ei palvele sitä mitä kansa on aikoinaan äänestänyt. Hallitukseen ei voida ottaa Uuden Vaihtoehdon jäseniä, koska he ovat eronneet Perussuomalaisista. Kansa äänesti Perussuomalaisia eikä mitään Uuden Vaihtoehdon jäseniä. Sampo Terho ei voi korvata Timo Soinia, koska kumpikaan ei kuulu enää Perussuomalaisiin. Uusi ministeri pitäisi valita Perussuomalaisista, eikä mistään UV-ryhmästä kaikella loogisella ajattelulla.

Mitä merkitystä on demokratialla ja kansanäänestyksellä Suomessa, jos sitä ei valvota tai ei edes noudateta? Miten hallituksessa voi olla jäseniä jostakin uudesta ryhmittymästä, ketä kukaan ei ole sinne koskaan äänestänytkään? Miten Perussuomalaiset voidaan ajaa samalla oppositioon? Tämä on vastoin kaikkia hyviä tapoja ja kansan tahtoa. Jos menettely tapa on tämä, silloin hallituskaan ei voi enää jatkaa toimintaansa nykyisellä kokonnpanolla. Suomessa on totuttu keskustelemaan aina vaikesitakin asioista, sille tasolle se aina jääkin, mutta nyt asioille tullaan tekemääkin jotakin. Vaatimuksemme ovat siis hallituksen eroaminen ja uudet vaalit välittömästi! Tämä on siis meidän viestimme sinne "isoihin pöytiin".

Kiitän nöyrästi kaikkia allekirjoittaneita!

Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.
Tulisiko vaalipiirit poistaa eduskuntavaaleissa?