Hämeenkadun raitiotietyömaan kiirehtiminen

Raitiotieallianssin tulee kiirehtiä Hämeenkadun rakennustyömaan valmistumista.

Kaupunkiimme ollaan rakentamassa raitiotietä. Kaupungin uudistuminen ja julkisiin kulkuneuvoihin panostaminen on positiivista.

Pääkatu on muuttunut valtavasti ja kulkuyhteydet vaikeutuneet. Tavallisten kansalaisten liikkuminen on vaikeutunut ja Hämeenkadulla sijaitsevat yritykset kärsivät valtavasti tilanteesta. Yksityisten yrittäjien ja heidän työntekijöidensä lisäksi vaarassa on myös kulttuurillisesti tärkeitä Tampereen maamerkkejä, kuten Tampereen Kauppahalli ja Palatsiteatteri.

Allianssin tulee ohjata lisäresursseja Suomen suurimpiin kuuluvan kaupungin pääkadun valmistumiseen. Tampereen asukkaat ja vierailevat turistit ansaitsevat Hämeenkadun, eivätkä tämän hetkistä Hämeen-rakennustyömaata.

Toimintaehdotuksina toivotaan henkilöstön ja kaluston siirtämistä muilta rataosuuksilta Hämeenkadulle, sekä vuorotyön käyttöä kaupungin järjestyssääntöjen puitteissa.

IMG_20180529_153753.jpg

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Aku Hyrskykari. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko viikottainen työaika lyhentää 35 tuntiin?