Hämeenlinnan Sairion päiväkodin puolesta

Hämeenlinnassa toimivan, Aulangon puistometsän ympäröimä, Sairion päiväkoti on joutunut lakkautusuhan alle kaupungin talousongelmien ja päiväkodin remonttitarpeen vuoksi. Päiväkodin rakennus on arvokas ja suojeltava kohde, jossa on toiminut keuhkotautiparantola 1930-luvulla ja sota-aikaan sotavammasairaala.

Päiväkodissa aloitettiin tänä vuonna luontopäiväkotihanke alle kaksi vuotta sitten tehdyn palveluverkkoselvityksen myötä. Päiväkodissa on myös onnistuneesti toteutettu Satakieli-pedagogiikkaa monen vuoden ajan ja sillä on katkeamaton koulupolku lähellä sijaitsevan Hämeenlinnan yhteiskoulun Tuomelan yksikön kanssa.

Sairion päiväkoti on myös yksi Hämeenlinnan suosituimmista päiväkodeista ja sen asiakastyytyväisyys on ollut erityisen hyvää monena vuonna peräkkäin.

Allekirjoita adressi ja anna tukesi Sairion päiväkodin puolesta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Jaana Karenius voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö Suomen erota EU:sta?