Vanha adressi (2008 )

Tämä on vanha adressi vuodelta 2008. Allekirjoita UUSI

osoitteessa

HARJUN NUORISOTALOA EI SAA LAKKAUTTAA Helsingin kaupunki on valmistelemassa ns. "palveluverkon tehostamista", eli lopettamassa mm. nuorisotaloja, kirjastoja ym. Harjun nuorisotalo on jälleen lopetus uhan alla, vaikka vasta keväällä 2009 päätettiin nuorisotalon toiminnan jatkamisesta. Myös Munkkiniemen nuorisotalo ja MD-studio ovat jälleen lakkautusuhan alla. Helsingin kaupungilla on varaa ylläpitää musiikkinuorisotalonsa. Lamaa käytetään tekosyynä leikkauksille. Jokainen tietää, että ei nuorisotaloja lopettamalla säästetä, eikä laman laskuja makseta. Meillä on jo valmiina tuhansien henkilöiden verkosto ja pian kymmenien tuhansien, joka nousee barrikadeille. Jokainen voi auttaa taistelussa kulttuurisen nuorisotyön puolesta levittämällä sanaa tästä adressista. Me allekirjoittajat vaadimme, että Harjun nuorisotalo säilytetään jatkamassa ansioitunutta nuorisotyötä musiikin parissa. Allekirjoita myös Munkkiniemen nuorisotalon ja MD-studion adressi. http://www.adressit.com/munkkiniemennuorisotaloaeisaalakkauttaa Lisätietoja Pia Parkkonen pia.parkkonen@welho.com 040 1950 970