Munkkiniemen nuorisotaloa ei saa lakkauttaa

Munkkiniemen nuorisotalo ja MD- studio lakkautuslistalla.

Munkkiniemen nuorisotalon toimintoja ja MD- studiota ei saa lakkauttaa. Munkan nuorisotalo on tullut tunnetuksi mm. työpajatoiminnastaan ja legendaarisesta MD- studiostaan. Bändikerhotoiminta, klubi- illat, Puistorock- tapahtuma, sekä nuorisoasiainkeskuksen ylivoimaisesti käytetyin demostudio, ovat antaneet talossa tehtävälle nuorisotyölle vahvan sidoksen nuorten toimintakulttuuriin.

Helsingin kaupunki karsii tällä hetkellä nuorisotaloverkkoaan umpimähkäisesti. Toimintojen jatkuvuudesta ei ole aloitettu minkäänlaista keskustelua. Lakkautuslistalle on joutunut useita täysin toimivia taloja. Huolestuttavinta on kuitenkin nuorten kulttuuripalveluiden alasajo. Jokainen ihmiskontakti on nuorelle tärkeä. Musiikki antaa meille yhteisen kielen näiden kontaktien tekemiseen.

Musiikki on monelle henkireikä muuten ahdistavaan arkeen. Munkan nuorisotalo on tehnyt vaikutuksen satojen itseään etsivien nuorten elämään. MD- studio on myös kasvattanut kokonaisen sukupolven, pääosin stadilaisia, kevyen musiikin ammattilaisia: HIM, von Hertzen Brothers, Amorpis, Children of Bodom, Zen Cafe, Don Huonot, Verenpisara... listaa voisi jatkaa vaikka loputtomiin. ÄLKÄÄ ANTAKO SEN KATKETA!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Jukka Puurula voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö yleisestä asevelvollisuudesta luopua?