Herää SKR - Kulttuurityön palkinto Hurstin valinnalle

Herää SKR Suomen Kulttuurirahasto - Kulttuurityön palkinto Hurstin valinnalle.

Kansalainen, pääministeri Juha Sipilä syö sinunkin pöydästäsi. Pääministeri Juha Sipilä syö myös Hurstin valinnan ruoka-avunjakopöydästä ja hotkii Hurstin valinnan toimintaedellytykset jälkiruoakseen. Monet taiteilijatkin syövät Hurstin valinnan pöydästä. SKR Suomen Kulttuurirahasto on varakas kulttuurin ja taiteen tukija Suomessa. Suurempi ja varakkaampi kuin Hurstin valinta.

Herää Suomen Kulttuurirahasto! Olisiko Hurstin valinta, joka ruokkii myös useita taiteilijoita ja kulttuurin parissa työskenteleviä, suomalaisen kulttuuripalkinnon arvoinen? Avoin ehdotus Suomen Kulttuurirahastolle palkita Hurstin valinta merkittävänä suomalaisten taiteilijoiden työskentelyn ja toimeentulon edistäjänä. Vuoden kulttuuritekopalkinto Hurstin valinnalle ehdotus on jätetty SKR:lle. Tue ehdotusta!

Tilapäinen Blondi    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tilapäinen Blondi voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko taiteilijoita kouluttaa nykyistä vähemmän?