Hikiän päiväkodin toiminta tulee säilyttää Omenakummuntiellä.

Hikiän kunnallinen päiväkoti Omenakummuntiellä  on maailman paras päiväkoti.

Päiväkodin toiminta tulee jatkua kyseisessä toimipisteessä Omenakummuntiellä.

Päiväkoti on palvellut Hikiän ja lähiseudun lapsiperheitä jo vuosikymmeniä. Päiväkoti on täten myös yhdistänyt kylän lapsia ja perheitä. Lisännyt täten myös sopivaa yhteisöllisyyttä kylässä.

Tämä kunnallinen päiväkoti on Hikiän valttikortti, kun kylää markkinoidaan uusille lapsiperheille.

Toiminta on laadukasta, turvallista ja lapsilähtöistä.

Päiväkoti ei ole laitos ja tiloiltaan sopii kaikille päiväkoti-ikäisille lapsille.

Päiväkodissa henkilökunta tuntee kaikki lapset ja tunnelma on kodinomainen. Päiväkodin toiminta on myös siksi todella lapsilähtöistä.

Päiväkodin sijainti on hyvä, keskellä kylää ja juna-asemalle lyhyt matka myös.

Piha on loistava ja turvallinen. Isoa pihaa onkin hyödynnetty toiminnassa hyvin vuosien varrella. Siellä on talvella hiihtoladut ja pulkkamäki, iso nurmikko alue leikkiin ja liikuntaan, metsä ihan vieressä, ja tietysti kaikki tarvittavat leikkivälineet. Pihalla kasvaa myös omenapuita ja marjapensaita, joista lapset saavat myös nauttia.

Kaikki kunnallisen päiväkodin lakisääteiset asiat toteutuu ja toiminta on siksi turvallista, luotettavaa ja pysyvää. (esim.koulutetut työntekijät, henkilökunta luotettavaa, kasvatuskeskustelut toteutuu, lapsi saa tarvittavaa lisäapua jos tarve, päiväkodin siisteys kunnossa, ruokahuolto asianmukaista, toiminta suunniteltua ja lapsilähtöistä jne..).

Työntekijät ovat sitoutuneita työhönsä lasten parissa ja tekevät työtä sydämella ja lasten parhaaksi.

LOPUKSI:

Tämä adressi tullaan viemään kunnan päättäjille toukokuun 2019 aikana. Asia on tärkeä.

Lisäys 3.6. : Nimien keräystä jatketaan vielä Elokuuhun 2019 asti. Tieto nimien keruusta adressiin on viety kuntaan.

Tämän adressin on laatinut joukko lasten vanhempia.

Ymmärtääksemme Hausjärven Kunnassa mietitään tällä hetkellä koko päivähoidon tilannetta koko kunnan alueella.

Hikiän päiväkodin toiminta tulee säilyttää Omenakummuntiellä. Päiväkoti, jossa soisi kaikkien lasten saavan kasvaa ja elää lasten elämää.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Miia Palmu voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…