Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -teoksista uusintapainos

Kuten monet tiedämme J.K. Rowlingin, joka tänä päivänä on monen nuoren ja lapsen tie kirjojen maailmaan (Kiitos siitä), on yksi niistä tekijöistä, jotka ovat palauttaneet kirjat muotiin. Jopa vanhemmat ihmiset nauttivat näistä, nykyajan, varmaankin, tulevista klassikoista.

J.K. Rowling kirjoitti vuonna 2001 hyväntekeväisyyteen kaksi teosta, Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat. Samana vuonna myös Suomessa ilmestyneet teokset ovat tätä nykyä loppuneet, ja varmasti moni niistä toivoisi uusintapainosta. Rowling kirjoitti kirjat salanimien Rauniolinnu Sipis ja Lisko Scamander, nämä Tylypahkan koulukirjoina esitetyt teokset. Adressin tekijälle on henkilökohtaisesti osoitettu kiinnostusta uusinpainoksista. Tammi on välittänyt toiveet eteenpäin, mutta yhden sana ei paljoakaan paina. Nyt te kaikki, jotka kaipaatte hyllyynne näitä kahta teosta, lyökää voimanne yhteen.

Teokset ovat käytettyinäkin erittäin haluttuja ja niistä voi usein joutua maksamaan 30-50 euroa. Hyvänkuntoisenkin lyötäminen on erittäin harvinaista ja siksi siitä joutuu usein maksamaan enemmän.

Näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin. Olkaamme voitokkaita.

Tietoa teoksista: Harry Potter -fanien erinomaisilta sivuilta. http://hpfanit.vuotis.net/kirjat/muutkirjat.php