ILMOITUS YRITYKSILLE, JOTKA OTTAVAT KÄYTTÖÖN KORONAPASSIN

Me tämän adressin allekirjoittajat ilmoitamme, ettemme tule käyttämään sellaisten yritysten tai yhdistysten tuotteita ja/tai palveluita, jotka ottavat käyttöön koronapassin.

Tämän ilmoituksen myötä toivomme, että päättäjien yrityksille sysäämä lisätehtävä elinkeinoelämälle vahingollisen koronapassin täytäntöönpanosta ei tulisi toteutumaan. Päättäjiemme valmistelema, perustuslakia ja ihmisten yhdenvertaisuutta loukkaava koronapassi vaarantaa Suomen koko elinkeinoelämän, yrittäjien liiketoiminnan, samoin kuin kansalaisten vapaudet, tasa-arvon ja perustuslaissa kansalaisille säädetyt perusoikeudet.

Me adressin alulle panijat pyydämme allekirjoittajilta apua adressista tiedottamiseen sekä kuluttajille että yrityksille. Tavoitteena on saada yrityksille ja yhdistyksille mahdollisimman kattavasti tieto tästä adressista myös julkisuuden kautta, jotta päättäjien kaavailema hanke saadaan estettyä kansalaisvoimin.

Taustatietoa, miksi koronapassia ei tule ottaa käyttöön:

WHO julkaisi jo ennen koronarokotusten aloittamista 14.10.2020 raportin, jossa todetaan, että SARS-CoV-2 infektoiduista kuolee ainoastaan 0.27 %. Valtaosa kuolleista on hauraita monisairaita vanhuksia, ja alle 70-vuotiaista infektoiduista kuolee ainoastaan 0.05 %. Tutkimus siis osoitti, että mitään yleisvaarallista SARS-CoV-2 pandemiaa ei ole, eikä ole missään vaiheessa ollut.

Lisäksi WHO totesi pandemian alussa voimakkain sanankääntein, että mitään yhteiskunnan rajoitustoimia ei tulisi tehdä, ja ainoastaan oireellisten tulisi käyttää kasvomaskeja. WHO:n virallisissa suosituksissakin todetaan, että esim. mitään testauksia liikkumiseen oikeuttamiseksi, altistuneiden jäljityksiä tai karanteeneja, tai rajojen sulkemisia ei tulisi tehdä koskaan missään olosuhteissa.

Mitään SARS-CoV-2 pandemiaa ei siis ole olemassa, mutta siitä huolimatta koko maailmassa ollaan nyt rokottamassa koko väestöä rokotteilla, joita ei ole asianmukaisesti testattu, ja joilla ei sen vuoksi ole myyntilupaa, ainoastaan ehdollinen hätäkäyttölupa. Kaiken lisäksi nämä niin sanotut rokotteet eivät estä saamasta tartuntaa tai tartuttamasta muita.

Suomessakin rokotekisan voittajaksi selvisi järjestäytyneestä rikollisuudesta aiemmin surullisen kuuluisaksi tullut Pfizer, jonka vakiintuneisiin toimintatapoihin on aiempina vuosina kuulunut mm. lääkkeiden tehon liioittelu, lääkehaittojen salaaminen sekä lääkäreiden, terveysviranomaisten ja poliitikkojen lahjonta, joista se on toistuvasti tuomittu.

Kokonaan toinen juttu on vielä Pfizerin eri maiden kanssa tekemiin rokotehankintasopimuksiin sisällytetyt pykälät, joissa rokotteita hankkineet valtiot ovat vapauttaneet Pfizerin kokonaan kaikesta vastuusta, mikäli rokotuksesta aiheutuu rokotettaville vakavia terveyshaittoja tai kuolemia. Huomioitavaa on, että Pfizer toteaa sopimustekstissä yksiselitteisesti, että rokotteen turvallisuutta ei ole vielä ehditty tutkia asianmukaisella tavalla.

Rokotusintoa ryyditetään turhaksi tiedetyillä maskipakolla ja yhteiskunnan rajoitustoimilla, joiden ainoana tavoitteena on kiristää kansalaisia ottamaan rokote ehtona paluuseen normaaliin. Kansalaiset pyritään siis käytännössä pakkorokottamaan ”rokotteella”, jonka valmistaja ei uskalla ottaa vastuuta rokotteensa turvallisuudesta, koska sitä ei ole asianmukaisesti tutkittu.

Suomessakin suunnitteilla olevat koronapassit ovat järjettömyyden huipentuma. Koska rokote ei estä saamasta tartuntaa tai tartuttamasta muita, tartuttavat rokotetut virusta yhtälailla kuin rokottamattomatkin. Mikäli rokotus suojaisikin saamasta tartunnan ja tartuttamasta muita, rokotetut olisivat ilman koronapassiakin suojassa taudilta. Ainoa selitys koronapasseille on siis rokottamattomien pakottaminen rokotettavaksi.

Sen lisäksi että rokote on käytännössä tehoton, rokotehaittarekistereihin eri puolilla maailmaa on rekisteröity ennennäkemättömän paljon vakavia haittailmoituksia. Esimerkiksi Yhdysvalloissa koronarokotteista on rekisteröity 8 kk aikana enemmän kuolemia kuin kaikista muista FDA:n hyväksymistä 70 rokotteesta yhteensä edellisen 30 vuoden aikana.

(Edellä oleva tietopaketti on lyhennelmä kirjoituksesta, jonka on laatinut henkilö, jolla on yli 30 vuoden kokemus lääketeollisuudessa työskentelemisestä ja lääketieteellisestä tutkimustyöstä. Nykyisessä sensuurin ja totalitarismin ajassa hän haluaa pysyä anonyyminä. Koko kirjoitus liitteineen on luettavissa täältä: https://www.ossitiihonen.com/2021/08/19/korruptiopandemia/).

Adressin valmistelijat:

Kristiina Kalliojärvi, Kangasala, puh. 040 760 2720,
e-mail: kristiina.kalliojarvi@kolumbus.fi

Armi Salo-Tamminen, Kerava, puh. 040 583 9438,
e-mail: armi.salo-tamminen@meritoforum.com

Huom. Tämä adressi ja sen allekirjoitukset voi kuka tahansa nähdä mistä tahansa yrityksestä tai yhteisöstä.
Nyt on tärkeää, että tähän adressiin saadaan mahdollisimman paljon allekirjoituksia, jotta koronapassin käyttöönotto saadaan kansalaisten omin voimin estettyä.
Adressi poistetaan verkosta sen jälkeen, kun yhteinen tavoitteemme on saavutettu.
Kiitos etukäteen kaikille, jotka jakavat linkkiä ja tietoa tästä adressista eteen päin ja näin omalta osaltaan edistävät tavoitteen saavuttamista, https://www.adressit.com/ilmoitus_yrityksille_jotka_ottavat_kayttoon_koronapassin

Armi Salo-Tamminen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Armi Salo-Tamminen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…