ISRAEL TÄYTYY LAKKAUTTAA RAUHALLISESTI

Koska Israelin ja muun Lähi-Idän konfliktiin ei löydy muuta ratkaisua, ja on jopa pelättävissä että tilanne voi yltyä ydinselkkaukseksi jossain vaiheessa, on Israelin ja Palestiinan alueet yhdistettävä liittovaltioiksi, joilla molemmilla on samanlainen äänivalta, yhtäläisesti jaettu rahoitus, ja ihmisillä oikeus liikkua ja muuttaa mihin haluavat kummankin osavaltion alueella (jolloin heistä tulee kyseisen osavaltion äänestäjiä, "kansalaisia") sekä työskennellä missä haluaa, ja ostaa omaisuutta/maata mistä haluaa.

Kutsuttakoon uutta valtiota Israel-Palestiinaksi, niin molemmat osapuolet voivat olla tyytyväisiä ja säilyä hengissä.

Israel-Palestiina tilanne muistuttaa äärimmäisen paljon sitä kuinka Neuvostoliitto anasti Suomelta Karjalan, mutta palestiinalaisilta vietiin suhteessa enemmän, lähes kaikki viljelyskelpoinen maa-ala.

Kun olemme saaneet kasaan 10 000 nimeä, lähettäkäämme tämä medioille ja valtioiden johdoille, vaikka jopa YK:lle.