Lisää jaksoja Lemmen Viemää telenovelaan

Subilla nähtävä Baijerilainen telenovela Lemmen viemää (Sturm der Liebe) lyö kotimaassaan katsojaennätyksiä ja vetää juonikuvioissaan vertoja latinalaisamerikkalaisille esikuvilleen. Telenovelan päähenkilö Laura (Henriette Richter-Pöhl) haluaa samaa kuin useimmat muutkin nykynaiset: unelmien työpaikan ja unelmiensa miehen. Sarjaa on kuvattu romantiikkaa tihkuvissa alppimaisemissa ja siinä on kaikki oikean telenovelan ainekset: intohimoa, juonittelua ja vauhdikkaita käänteitä.

Sub on tämän hetkisten tietojen mukaan ostanut sarjaa 150 jaksoa. Sarjaa on tehty Saksassa tähän mennessä 670 jaksoa ja nyt sarjaa Saksassa näyttävä tv-kanava ARD on tilannut sarjaa sen tuotantoyhtiöltä, Bavarialta, 200 jaksoa lisää. Näillä näkymin sarja tulee siis olemaan 870 jaksoa pitkä.

Eikö olisikin mukavaa nähdä sarja loppuun saakka myös meillä täällä Suomessa? Nähdä ketkä saavat toisensa ja miten tämä romanttinen ja jännittävä telenovela sitten aikanaan päättyy? Jos siis haluat nähdä sarjaa subilla jatkossakin, allekirjoita tämä adressi. Adressi tullaan lähettämään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana subille.

13.3.08
Sub on ostanut sarjaan 163 jaksoa lisää ja sarjaa nähdään näillä näkymin jaksoon 313 saakka. Me todelliset saran fanit emme tyydy tähän, vaan haluamme subin näyttävän loputkin jäljelle jäävät 557 jaksoa.

12.10.08

Saksasta kuuluu jälleen uutta. Tuotantoyhtiöltä on nyt tilattu tähän telenovelaan vielä 200 jaksoa lisää, jotan kokonaispituus tulee olemaan 1070 jaksoa.

Me tämän adressin allekirjoittaneet haluamme nähdä telenovelan sen loppuun saakka ja toivomme subin ostavan telenovelan kaikki jaksot.

10.11.08

Subilta on ilmoitettu sarjan jatkuvan tällä hetkellä helmikuuhun saakka, mutta viimeisimpien tietojen mukaan sarja pysyy ohjelmistossa vielä hyvin pitkään.

Tästä syystä nimien keräys adressiin jatkuu edelleen niin kauan että kaikki 1070 jaksoa nähdään subilla.

13.7.09

Sarjaa nähdään subilla näiden hetkien tietojen mukaan pitkälle syksyyn. Uutiset Saksasta kertovat että sarja jatkuu vielä ainakin 200:lla jaksolla, eli jaksoja tulee olemaan ainakin 1270.

Nimien keräys jatkuu edelleen aktiivisesti. Me telenovelan todelliset ystävät haluamme nähdä myös kaikki jaksot subilla.