Jippii.fi poikottiin

www.jippii.fi palvelu teki kepposet kuuliaille käyttäjilleen poistamalla omavaltaisesti sähköpostit, foorumitekstit ja pelit sekä chat ruutujen profiilit. Onkohan aika näyttää jippiin oletetulle ylläpidolle että kuluttajaa ei saa suomessa harhauttaa tai käsitellä miten haluaa.
Jippii ei ole ilmoittanut ylläpidon yhteystietoja,rekistereiden kohtaloa,rekistereiden haltijan nimeä, sähköpostien kohtaloa,tallennettujen sähköpostien ja lähetettyjen tekstiviestien kohtaloa. Jippiin pelit joilla oli satoja käyttäjiä lakkautettiin myös. Jippiin chat on vaihdettu kokonaan ulkoisenpalveluntarjoajan ohjelmaan. Adressin aloittamisen jälkeen kokeilin www.jippii.fi/jmail osoitetta ja se siirtyi www.jmail.fi osoitteeseen josta löytyi vanha tyyli ja jmail kirjautuminen. muut linkit eivät toimineet kuin jmail kirjautuminen. Lisäksi nykyisen www.jippii.fi palvelun virallinen asiakaspalveluosoite on ilmaisen palveluntarjoajan gmailin osoite. Ihmetyttää tämäkin toiminta. Kuka oikeasti hallitsee tätä rekisterin ja chat viestien tallennusta.