JONAS BROTHERS SUOMEEN !

Eli kaikki jotka toivovat että jonas brothers tulisi keikkailemaan suomeen lähiaikoina. Jonas Brothers on siis todella kuuluisa bändi mutta sitä ei ole löysetty vielä kunnolla täällä suomessa. Eli kaikki jotka toivovat että jonas brothers tulisi keikkailemaan suomeen lähiaikoina. Jonas Brothers on siis todella kuuluisa bändi mutta sitä ei ole löysetty vielä kunnolla täällä suomessa. Eli kaikki jotka toivovat että jonas brothers tulisi keikkailemaan suomeen lähiaikoina. Jonas Brothers on siis todella kuuluisa bändi mutta sitä ei ole löysetty vielä kunnolla täällä suomessa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että LAura Åke voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kehitysapua suurentaa?