Kansanedustajille turvatarkastus eduskuntatalon ovella

Suosikkimme liikenne- ja viestintäministeri Suvi Lindén on Lex Nokiaan liittyen ilmoittanut, että työnantajilla on oikeus vaatia työntekijöitä riisutumaan alasti työpaikan ovella tehtävässä turvatarkastuksessa turvallisuuden vuoksi.

Koska kansanedustajien työnantaja olemme me, kansa, vaadimme täten, että kaikkien kansanedustajien ja ministerien tulee tästä lähtien riisuutua eduskuntatalon ovella tehtävässä turvatarkastuksessa.

Kansanedustajat ja ministerit tekevät erittäin tärkeää työtä Suomessa, joten heidän työnsä turvallisuuden takaaminen on huomattavasti tärkeämpää kansallisen turvallisuuden vuoksi kuin mikään yksityisen yrityksen yrityssalaisuus tai työpaikan Internet-yhteyden "ohjeiden vastainen käyttö" voi ikinä olla.

Aamulehden juttu aiheesta

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Kansalaiset voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 henkilölle, jotka tutkailevat muita sivustollamme sijaitsevia adresseja ja jotka eivät ole vielä nähneet tätä adressia.

Tulisiko yritystukia vähentää?