Karhupuiston lippakioskin puolesta

Karhupuiston lippakioskin ympärille on muodostunut tärkeä, moniarvoisuutta huokuva yhteisö. Kiitos kioskiyrittäjän, lippis on oikea Kallion kulttuurikeidas erilaisine tapahtumineen. Kallion hengessä kioskista on tullut myös tärkeä osa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen yhteisöllisyyttä ja identiteettiä, kaupunki markkinoi itsekin sitä jopa maamme rajojen ulkopuolella! Nyt kaupunki aikoo kilpailuttaa lippakioskit, ja monen yrittäjän kova työ ja sen seurauksena syntyneet yhteisöt saattavat romuttua. Lippiksen yhteisö ei ole syntynyt itsestään, se on kioskiyrittäjän kovan työn tulosta. Vaadimme lippakioskin toiminnan ja luonteen pitämistä ennallaan, kaupungin kilpailuttamisinnon ei pidä rikkoa kaupunkilaisten keskuuteen syntyneitä yhteisöjä ja alakulttuureja. Kaupunki on kaupunkilaisten, me olemme vuokranantaja, eivät virkamiehet! Meidän lippakioskeihin ei kosketa!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Tarja Koivumäki voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?