Rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset karkoitettava

Ulkomaalaisten tekemä rikollisuus on kasvanut huolestuttavasti maassamme, ja poliisin tästä syystä tekemien karkoituspäätösten toimeenpanoa jarrutetaan milloin minkäkin tekosyyn nojalla.

Adressin allekirjoittaneet vaativat että mikäli ulkomaalaisen tekemän vakavan rikoksen tuomioksi tulee oikeudessa vankeusrangaistus, kuuluu johonkin rikollisorganisaatioon tahi perustaa sellaisen, tai on joutunut vankilakierteeseen, rikollinen karkoitetaan välittömästi maastamme välittämättä kohdemaan tilanteesta.

Suomalaisilla on oikeus olla turvassa omassa maassamme ulkomaalaisten aiheuttamalta uhalta fyysistä tahi taloudellista hyvinvointiamme kohtaan.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Pasi Turunen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö turkistarhaus kieltää?