Kemikaalilennot keskeytettävä välittömästi, siksi aikaa, että kansalle tehdään täydellinen tietopaketti aiheesta ja järjestetään tilaisuus kysyä tästä asiasta!

Vaaditaan päättäjiä keskeyttämään välittömästi säänmuokkaus-, kemikaali- ja auringonesto -lennot!

Vaaditaan, että Ilmatieteenlaitos, Suomen Valtio ja eri ammatti tahot kertovat kaikki tieteelliset tutkimukset maalikonkielellä rehellisesti mitään salaamatta, näistä lennoista kansalle.

Kansalle on kerrottava kaikki mahdollinen rehellisesti näistä lennoista, sekä hyvät että huonot puolet.

Kansan on saatava kysyä kaikki mahdollinen näistä lennoista ja saatava mahdollisuus kertoa mielipiteensä saako lentoja jatkaa miten ja missä.

taivaalla tapahtuva toiminta vaikuttaa globaalisti. nämä lennot ovat jo aiheuttaneet eläin-  ja hyönteis kuolemia, sekä allergisia reaktioita ja muita terveys haittoja.

"maapallon ei pidä sopeutua ihmiseen, vaan ihmisen maapalloon"

Huomenta Suomi: Voiko säätä muokata? – katso MTV Katsomossa

Säänmuokkaus: 10 faktaa sateentekemisestä (listafriikki.com)

Geoengineering Map (geoengineeringmonitor.org)

Silppu – Wikipedia

Kaikkia lentoja tuntuu yhdistävän yksi aine sisältö, alumiini!

Lentojen kemikaali varostoja pidetään mm. Porin, Turun, Vantaan, jne lentokentillä. Turun pisteellä kemikaali vahinkoja on sattunut paljon.

Alumiini on äärinmäisen myrkyllinen. Aiheuttaa mm. vesistöjen tuhoja, lintujen ja eläinten kuolemia, hyönteis kuolemia, ihmisille keuhko ja iho oireita, päänsärkyjä, aivo sumua, älykkyyden laskua/aivotoiminnan heikentymistä, jne. Mm. kromi, koboltti ja muut metalli allergiset voi saada jopa anaflyksia reaktioita.

Kaikki lennot ja tutkimukset ei näy yllä olevassa kartassa! Mm. naton ja armeijoiden tekemät toimien peittely silppu lennot, ei ole missään laillisissa tiedostoissa. ja sisltävät mm. alumiinia.

Ilmatieteenlaitos kieltää kemikaali lennot. Mutta yllä olevassa kartassakin käy ilmi että niitä on suomessakin menossa. Kartan luotettavuudesta ei ole tietoa ja ketä sitä ylläpitää. Kartassa on merkattuna siis ympäri maailmaa projekteja tekevien pää paikka. Esim. Helsingin yliopisto. Ei siis merkattuna paikoja missä lennetään, vaan tekijöiden toimi paikat. Ei tarkkoja projekteja, vaan suuntaa antavaa tietoa.

Toki alumiinia tuntuu olevan jaossa monessa paikkaan. Mm. kaikkien rokotteiden sidos aineena. Tämän takia tietoa asioista pitäisi jakaa enemmän ja avoimemmin. Meillä jokaisella pitää olla oikeus päättää asioista minkä me näemme hyväksi omalle perheelle! Totuus on ainoa oikea ja kestävä pohja päätöksille!

Dr David Cartland X:ssä: "“I gathered all vaccine ingredients into a list and contacted Poison Control. After intros and such, and asking to speak with someone tenured and knowledgeable, this is the gist of that conversation. Me: My question to you is how are these ingredients categorized? As benign or…" / X (twitter.com)

Appendix B for the Pink Book-Vaccine Excipient Summary (cdc.gov)

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Teea Salo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…