Keravalla olevan Anttilantalon säilyttäminen

Julkisuudessa on kerrottu, että Keravalla oleva "Anttilan talo", (Kauppakaari 1. 04200 Kerava) aiotaan purkaa, vaikka sitä hyvä kuntoisena voitaisiin käyttää vielä vuosia. Kiinteistössä on valmiina toimivat lämpö-, sähkö- ja vesisyötöt. Ne voidaan sisäperuskorjauksen yhteydessä päivittää nykyajan vaatimuksia vastaaviksi.

Kiinteistöön voisi tehdä tiloja aloitteleville yrittäjille, yhdistyksille, kansalaisjärjestöille ja vaikkapa poliisien palvelupisteen. Näin voitaisiin lisätä tarvittavia kokous-ym.tiloja, joista Keravalla on puutetta. Samalla säilyisivät Anttilan talossa olevat työpaikat ja palvelut.

Sisäperuskorjauksen avulla vältettäisiin kiinteistön purkaminen, kalliit katurakennustyöt, liikenteen häirintä ja kaupallisen toiminnan jatkumisena Keravan keskustassa. Kävelykatu säilyisi suosittuna kohtauspaikkana.

Kannattaessasi "Anttilan talon" säilymistä ja siinä olevia työpaikkoja ka palveluita Keravalla, ole hyvä ja kirjoita nimesi  tähän adressiin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kari Kuulas voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )