Keravalle Skeittiparkki!

Keravalle kunnon skeittiparkki!

Keravaltahan toki löytyy kurkelan miniramppi, sekä lapilan pienehkö, huonosti ylläpidetty skeittialue. Oikeaan ja todelliseen harjoitteluun tarkoitettua skeittiparkkia ei siis löydy. Oikein toteutettuna alue palvelisi monia eri urheilulajeja, mm. Skeittaus, scoottaus, bmx-pyöräily ja rullaluistelu. Tässä vielä linkkinä pari esimerkkiä skeittiparkista: http://www.hangup.fi/spotti_id.php?aid=5, http://www.hangup.fi/spotti_id.php?aid=31

HUOM!! KIITOS KAIKILLE TÄHÄN MENNESSÄ ALLEKIRJOITTANEILLE!! LAPILAN "SKEITTIPARKKIIN" ON NYT TULOSSA UUSI PYRIS ELI PYRAMIDI KAARIEN VÄLIIN!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Roope voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…