Keravan rautatieasema ympäristöineen on säilytettävä nykyisenä jälkipolville.

Kerava on ollut tunnettu rautatiekaupunki 160 vuoden ajan. Keravan rautatieasemasta ympäristöineen on tullut myös historiallinen muistomerkki. Kaikki tämä käynnistyi, kun ensimmäinen höyryveturin vetämä junavuoro ajettiin Helsingistä Hämeenlinnaan 31.01.1862 ja Keravan rautatieasema otettiin käyttöön 1863.

Rautatiet (VR) ovat perusta nykyiselle Suomen hyvinvoinnille ja Suomen teollisuudelle. Rautateiden merkitys myös henkisessä mielessä on ollut, niin hyvinä. kuin pahoina päivinä Suomelle ja myös Keravalle ratkaisevan tärkeä. Tätä tosiasiaa Keravan kaupunginjohtajan, Keravan kunnan hallituksen, Keravan kunnan valtuuston ja Keravan virkamiesten pitäisi nykyistä enemmän kunnioittaa ja vaalia.

Henkilökohtaisesti kannatan Keravan rautatieaseman ja sen ympäristön kehittämistä. Keravalaisten tahdon mukaisesti. Tällä tarkoittaa mm. rautatieaseman, Pohjanheimon talon, Juhokusti kiinteistön ja Veturipuisto säilymistä pääsääntöisesti nykyisenä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että rautatieaseman vaikutusalueelle mm. Veturipuistoon ei rakenneta korkeita kerrostaloja.

Kannataessasi Keravan rautatieaseman ja sen lähiseutu alueen säilymistä nykyisenä ja keravalaisena, ole hyvä ja kirjoita nimesi adressit.com listalle. Kiitos etukäteen myötämielisyydestäsi. Kari Kuulas

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kari Kuulas voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…