Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tai tietääkö kukaan,että miten tämä hoidettais.
Yritetään vielä,koska milloinkaan ei ole myöhäistä.
Mä odottelen mielummin loputkin tavarani tänne kun ison osan jo lähettivät loppuvuodesta ilman että tein asialle mitään. Iltasanomat ei niitä minulle toimita, mutta fiksuhuuto voi toimittaa. Ainoa tapa saada tavarat on se että ne lähettävät ne niinkuin jo osalle tuotteistani tekivät.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Sinä se et millään usko että ,FIKSUHUUTOA EI ENÄÄ OLE!!!!Tai sama se minulle,mihin uskot.Kukaan muuhan ei tuotteitaan olekkaan saanut,kuin sinä.Usko on ihmeitä tekevä asia.
Re:
Näytä jotain muutakin mustaa valkoisella, kun vai oma väitteesi tavaran saannista. Voit selata kaikki maailman firmat läpi,Fiksuhuutoa et niiden joukosta tule löytämään.PISTE.
Re:
Ei varmaan voittojasi toimita Fiksuhuuto,mutta voi herttileijaa,että voitot toimitetaan vaan sinulle!.
TODISTA,ETTÄ OLET SAANUT VOITTOSI,SILLÄ SEHÄN ON MIELESTÄNI HELPPO JUTTU.
Re: Re:
Etkö pysty lähettämään mitään dokumenttia voitoistasi?
Sehän on niin,että sinä palloilet näillä sivuilla,vaikka et ole koskaan huutanut Fiksuhuudossa!
Re:
Ei ainakaan minulla.Mäntylä yritti saada minut perumaan rikosilmoitukseni,tuotteet olisivat tulleet välittömästi,mutta en perunut.Tuotteita EI siis tullut,enkä niitä enää odotakkaan.(23 tulematta)
Re:
Re: Re: petetty
kuinka joku voi väittää saaneensa tavaroita kun koko puljua ei oleollut yli kolmeen vuoteen
Re: Juu voileipägrilliä odotellessa jo 3 vuotta
Ei o näkyny ...
Oma on syy....
Tein asiasta Ruotsin poliisille rikos ilmoituksen noin vuosi sitten ja sain vastaukseksi että asiaa ei voi selvittää koska eivät saaneet yhteyttää firmaan, eli huijarihuutoon.
Rahat meni, oma on tietenkin syy kun meni näin halpaan.
Turha itkeä, unohdettava koko juttu ja katsoa että tulevaisuudessa ei enään osallistu vastaavanlaisiin riski peleihin.
Tietenkin vituttaa mutta ei auta.....
| This discussion has been closed. |
Re:
#1750: -
Niin on,mutta nyt poliisi voisi tiedustella sitä kenelle Mäntylä möi fiksuhuudon.Itse hän ei sitä kuulemma muista,kun asiasta on niin pitkä aika.Saisi edes selville missä nykyään mennään "uuden firman" suhteen.