Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Fiksuhuuto boikottiin
odottava
Vastaus oli että taas pahoitellaan ja alkuvuodesta saadaan toimituset normalisoitua ja vauhtiin.
Uskokoon ken haluaa, en ennenkuin tavarat on mulla käsissä.
Ennen lipputankokin kukkii kun sieltä saadaan mitään.
Vastaus kyselyymme 30.12.2010
Tilannetta korjataan kokoajan. Uskomme ,että toimitusvaikeudet ovat
ohitse vuodenvaihteen jälkeen.
Ystävällisin terveisin,
Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu
Niinpä odotamme vielä kuukauden päivät, ennenkuin lähdemme kyselemään kuluttajasuojaan, tai mitään rikosilmoituksiakaan tekemään.
Hurjalta tuntuu nämä kymmenen sivua luettuamme, toivottavasti asiat korjaantuvat...
Emme mekään enää huutoja uskalla ostaa, voiton ilo vaihtui epätietoisuuteen ja pettymykseen, mekin tietämättöminä fiksuhuudon vaikeuksista menimme huutoja ostelemaan ja useiden kymmenien voittojen laskut myös maksamaan...
Toivon tosiaan, että kaikki iloksi vielä muuttuisi, muussa tapauksessa on yritettävä ainakin huutoihin ja laskuihin menneet rahat saada takaisin.
adressit
adressit
jyri.s
Pertri Palm
VASTAAPPA KYSYMYKSEENI REHELLISESTI.
Katotaanpa tuleeko mitään.
Tein ilmoitukset myös Suomen sekä Euroopan kuluttajasuojille ja tein selonteon Luottokunnalle, jotka voivat estää maksuliikenteen kys. sivulle
Tunteeko kukaan hakkereita?
Fiksuhuuto adressi ???
voisko tulla esiin ja julkistaa itsensä ??? Miksi tämä on niin salaperäistä ?
Olen odotellut tuotteitani 30kpl yli 18 kuukautta , eikä fiksuhuudosta enää vastata
viesteihin . Rikosilmoituksen olen tehnyt ( Petos nimikkeellä )
Kyllä nyt pitäisi toimia ennenkuin asia vanhenee ..........
This comment has been removed by the person who wrote it.
Fiksuhuudon vastaukset
Re: Fiksuhuuto adressi ???
#238: Pekelius - Fiksuhuuto adressi ???
En ole mitenkään piilossa ollut, tuossa kesän lopussa näytti ettei nimiä listaan tule ja ajattelin josko olisivat saaneet asiansa rullaamaan. Nyt kun taas parin kuukauden tauon jälkeen listaa katsoin huomasin etteivät asiat todellakaan parempaan päin ole menossa. Olen pyytänyt fiksuhuutoa esittämään kantansa asiaan. Luultavasti sieltä tulee vakiovastaus, mutta ovat ainakin saaneet vielä yhden mahdollisuuden. Nimiä on sen verran paljon, että harmittaa etten tiennyt ajoissa Kuningaskuluttaja-ohjelman jaksosta - olisivat voineet viitata tähän adressiin, olisivat saaneet todellisempaa kuvaa tilanteesta. Nyt odottelen josko saan vastausta (viimeksi sähköpostini oli heille suoraan spammia) ja ilmoittelen tänne mitä tämä vuosi tuokaan tullessaan.
Petri
adressin tekijälle
Re: adressin tekijälle
#243: Vieras - adressin tekijälle
Toki ohjelmasta olisi pitänyt saada tieto jo sen tekovaiheessa eikä vasta pari päivää ennen kuin se tulee ulos. Seuraan nyt fiksuhuutoa koskevia keskusteluja ahkerammin taas, koska mikään ei näytä muuttuvan.
Vuoden vaihde
Fiksuhuuto on vaihteeksi lopettanut vastaamisen mihinkään viesteistäni.
Re: Huusin huutoni
mullakin muistaaksenin 600€ edestä tavaraa tulematta, (vuoden odottanut( mutta tällä hetkellä on terveys reistailllut enkä jaksa tapella fiksuhuudon kanssa ,harmittaa vaan senkin takia kun on rahat ihan loppu ja vois vaikka myydä ne voittamani tuotteet että saisin rahaa terveysmenoihin mutta kun en jaksa niin en jaksa.mutta heti kun olen paremassa kunnossa kyllä teen kaikkeni että joutuvat vastuuseen
This comment has been removed by the person who wrote it.
"huusin huutoni"
jeejee
| This discussion has been closed. |
Joulupukki
Eipä näkynyt meilläkään fiksuhuudon joulupukkia,vaikka niin luvattiin.Samoin kävi viime joulunakin.Ottaa niin hitsisti päähän,kun osa tuotteista oli tarkoitus laittaa joululahjoiksi.Eihän siinä muu auttanut ,kun ostaa uudet lahjat.