Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Vieras
Vieras

#226 Joulupukki

29.12.2010 11:46

Eipä näkynyt meilläkään fiksuhuudon joulupukkia,vaikka niin luvattiin.Samoin kävi viime joulunakin.Ottaa niin hitsisti päähän,kun osa tuotteista oli tarkoitus laittaa joululahjoiksi.Eihän siinä muu auttanut ,kun ostaa uudet lahjat. 

Mic
Vieras

#227 Fiksuhuuto boikottiin

29.12.2010 17:16

Minulla helmikuusta 2010 lähtien kaksi tuotetta saapumatta (laskun maksoin heti), ainoat mitä olen sieltä koskaan voittanut. Mut sen jälkeen en ole enää sinne rahaa laittanut enkä laita. Kun olen katsellut aikaisempia viestejä niin väkisinkin tuli mieleen kun muu ei auta, notta jos jollakin kummalla saataisiin nuo rahojen välittäjät laittamaan rahojen välityksen jäihin ko. yrityksen tilille niin loppuis ainakin uusien asiakkaiden huijaaminen. Miten se onnistuu, en osaa sanoa, oisko jollakin ideaa? Itselle tuli mieleen ainakin visan osalta kun ulkomailta ostaa ja sieltä tulee "väärä lasku tai maksusuoritus pyyntö" niin Visahan selvittää asiaa ja toimii sit sen mukaan eli palauttaa rahat maksajalle tms. Ja laittaa mielestäni laskuttajan bannaan jos aihetta on. Laittakaa kommentteja!
yksityisyyttä
Vieras

#228 Email

30.12.2010 17:14

Miksi nykyään pitää laittaa keskusteluun Email?Minun sähköpostiosoitteni on minun enkä haluaisi sitä kaikkien tietoon.
petetty
Vieras

#229 odottava

03.01.2011 15:18

Laitoin heille viestiä, että mun joulu meni eikä tavaroita näkynyt,
Vastaus oli että taas pahoitellaan ja alkuvuodesta saadaan toimituset normalisoitua ja vauhtiin.
Uskokoon ken haluaa, en ennenkuin tavarat on mulla käsissä.
Ennen lipputankokin kukkii kun sieltä saadaan mitään.
Minna
Vieras

#230 Vastaus kyselyymme 30.12.2010

03.01.2011 18:48

HEi

Tilannetta korjataan kokoajan. Uskomme ,että toimitusvaikeudet ovat
ohitse vuodenvaihteen jälkeen.


Ystävällisin terveisin,

Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu

Niinpä odotamme vielä kuukauden päivät, ennenkuin lähdemme kyselemään kuluttajasuojaan, tai mitään rikosilmoituksiakaan tekemään.
Hurjalta tuntuu nämä kymmenen sivua luettuamme, toivottavasti asiat korjaantuvat...
Emme mekään enää huutoja uskalla ostaa, voiton ilo vaihtui epätietoisuuteen ja pettymykseen, mekin tietämättöminä fiksuhuudon vaikeuksista menimme huutoja ostelemaan ja useiden kymmenien voittojen laskut myös maksamaan...
Toivon tosiaan, että kaikki iloksi vielä muuttuisi, muussa tapauksessa on yritettävä ainakin huutoihin ja laskuihin menneet rahat saada takaisin.
SEKU
Vieras

#231 adressit

04.01.2011 13:27

Kuka hoitaa nämä adressit ja allekirjotukset "jonnekkin" vai turhaako me täällä valitellaan ja laitetaan nimiämme adresseihin.Olisiko näiden alulle panija ystävällinen ja vastaisi mitä aikoo tehdä ja aikooko tehdä mitään.Tämä alkaa tuntua samanlaiselta "pelleilyltä" kun fiksuhuudon toiminta.
asiaan pettynyt
Vieras

#232 adressit

04.01.2011 13:33

Ja kakat,ei näistä kukaan välitä.Onhan se jo nähty ja koettu monta kertaa.

Vieras

#233

04.01.2011 14:02

tehkää se rikosilmoitus heti! ja jos haluamme rahat takaisin niin porukalla meidän tarviis kai ne haastaa oikeuteen. kiinostuneet voi laittaa mailia tulemaan: jyri.s@luukku.com
SEKU
Vieras

#234 jyri.s

04.01.2011 14:41

NYT KAIKKI MUKAAN JYRIN EHDOTUKSEEN EI TÄSTÄ MUUTEN TULE MITÄÄN SELVYYTTÄ.NYT ON VALITUSTEN AIKA OHI JA PITÄÄ ALKAA TOIMIMAAN,KUTEN JYRI EHDOTTI.
ei enää vieras
Vieras

#235 Pertri Palm

05.01.2011 11:46

Kerroppa tosiaan,mikä oli intressisisi laittaa nämä adressit.Olet ollut kovin hiljaa,peräti vaiti näiden nimien keräysten aikana.Kenen "pussiin" oikein pelaat? Haluatko kenties viivyttää valitusten tekoa ja antaa meille petetyille "toivoa" ja fiksuhuudolle aikaa jatkaa petollista toimintaansa.
VASTAAPPA KYSYMYKSEENI REHELLISESTI.

Vieras

#236 Katotaanpa tuleeko mitään.

05.01.2011 13:53

En siis tarkoita Fiksuhuudolta, vaan siitä että olen tehnyt rikosilmoituksen.
Tein ilmoitukset myös Suomen sekä Euroopan kuluttajasuojille ja tein selonteon Luottokunnalle, jotka voivat estää maksuliikenteen kys. sivulle

Vieras

#237 Tunteeko kukaan hakkereita?

05.01.2011 14:01

Jos tuntisi voisi vaikka organisoida hyökkäyksen sivustolle, ettei kukaan vaan ehtisi tunkea sinne enempää rahaa
Pekelius
Vieras

#238 Fiksuhuuto adressi ???

06.01.2011 00:36

Minäkin haluaisin tietää kuka on tämän adressin takana tai järjestänyt,
voisko tulla esiin ja julkistaa itsensä ??? Miksi tämä on niin salaperäistä ?

Olen odotellut tuotteitani 30kpl yli 18 kuukautta , eikä fiksuhuudosta enää vastata
viesteihin . Rikosilmoituksen olen tehnyt ( Petos nimikkeellä )

Kyllä nyt pitäisi toimia ennenkuin asia vanhenee ..........

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.01.2011 14:19


Seku
Vieras

#240 Fiksuhuudon vastaukset

06.01.2011 14:29

Sehän on yks hailee,vastaako fiksuhuuto .Vastaushan on ollut sama jo ainakin vuoden verraan.Pahoitellaan niin penteleesti ja kerrotaan tuotteiden olevan tuotapikaa kotiovella.Ihmettelen edelleenkin sitä, missä on asiakaspalvelijoiden omatunto.Kertoisivat suoraan,että kaikki on päin p:tä eikä parannusta ole tulemassakaan,huutakaa te kahelit vaan.
Petri Malm
Adressin tekijä

#241 Re: Fiksuhuuto adressi ???

07.01.2011 20:02

#238: Pekelius - Fiksuhuuto adressi ??? 

En ole mitenkään piilossa ollut, tuossa kesän lopussa näytti ettei nimiä listaan tule ja ajattelin josko olisivat saaneet asiansa rullaamaan. Nyt kun taas parin kuukauden tauon jälkeen listaa katsoin huomasin etteivät asiat todellakaan parempaan päin ole menossa. Olen pyytänyt fiksuhuutoa esittämään kantansa asiaan. Luultavasti sieltä tulee vakiovastaus, mutta ovat ainakin saaneet vielä yhden mahdollisuuden. Nimiä on sen verran paljon, että harmittaa etten tiennyt ajoissa Kuningaskuluttaja-ohjelman jaksosta - olisivat voineet viitata tähän adressiin, olisivat saaneet todellisempaa kuvaa tilanteesta. Nyt odottelen josko saan vastausta (viimeksi sähköpostini oli heille suoraan spammia) ja ilmoittelen tänne mitä tämä vuosi tuokaan tullessaan.

Seku
Vieras

#242 Petri

08.01.2011 12:27

Kyllä fiksuhuuto,Mäntylä ja checkout ovat saaneet adressit varmaan useampaan kertaan.Vastauksia on tosiaankin turha odotella.
Vieras
Vieras

#243 adressin tekijälle

08.01.2011 12:39

Jos olisit vaivautunut käymään alkuun laittamillasi sivuilla,olisit saanut tietää milloin kuningaskuluttaja ohjelma tulee.
Petri Malm
Adressin tekijä

#244 Re: adressin tekijälle

08.01.2011 15:10

#243: Vieras - adressin tekijälle 

Toki ohjelmasta olisi pitänyt saada tieto jo sen tekovaiheessa eikä vasta pari päivää ennen kuin se tulee ulos. Seuraan nyt fiksuhuutoa koskevia keskusteluja ahkerammin taas, koska mikään ei näytä muuttuvan.

ei enää vieras
Vieras

#245 Vuoden vaihde

08.01.2011 15:35

Nyt on vuoden vaihde mennyt ja tuotteita pitäisi tulla kuin liukuhihnalta.Onko kukaan saanut tänä vuonna mitään?
Fiksuhuuto on vaihteeksi lopettanut vastaamisen mihinkään viesteistäni.
Vieras
Vieras

#246 Re: Huusin huutoni

10.01.2011 20:14

#107: - Huusin huutoni 

mullakin muistaaksenin 600€ edestä tavaraa tulematta, (vuoden  odottanut( mutta tällä hetkellä on terveys reistailllut enkä jaksa tapella fiksuhuudon kanssa ,harmittaa vaan senkin takia kun on rahat ihan loppu ja vois vaikka myydä ne voittamani tuotteet että saisin rahaa terveysmenoihin mutta kun en jaksa niin en jaksa.mutta heti kun olen paremassa kunnossa kyllä teen kaikkeni että joutuvat vastuuseen

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.01.2011 17:27


Seku
Vieras

#248 "huusin huutoni"

11.01.2011 17:31

Pikaista paranemista ja tsemppiä.Kyllä kaikki vielä järjestyy.
mua ei kuseteta
Vieras

#249 jeejee

11.01.2011 18:42

ei fiksuhuudon huijarit vastaile enää sähköpostiin... se siitä =( ... mutta kaikki on muistissa, ja pitkään !!
r k
Vieras

#250

11.01.2011 21:12

PUOL VUOTTA JO MENNY!!SÄHKÖPOSTEJA LÄHETELLY PUOLIN JA TOISIN!! EI MITÄÄ VIRKAA!!PRKL RAHAT TAKAS!!